Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-09 14:27:36 följande:
    Nej, det är nog omöjligt för oss att förstå faktiskt.
    Jag vill bara ge honom en rejäl lavett mitt på dicken, skrika "no mercy" och spänna på honom med hans egen uttänjda lilla totempåle innan jag skicker hem honom med "Fi!" tatuerat i svanken. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:33:40 följande:
    *kvider* Bara om jag får filma...........
    Givetvis. Braveheart med för mycket bas ska spelas som bakgrundsmusik till en början. Hela sessionen ska avslutas med ett uppspeedat tempo av någon rammsteindänga. 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-09 14:39:33 följande:
    "At my signal, Unleash HELL!" tycker jag du kan skrika, i början.
    Du blir utmärkt som regissör ser jag. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:39:45 följande:
    Fuck that shit. Det här kommer att kännas mycket mer close to home for the fucker.

">

" target="_blank">

Hahahaha den tycker jag att vi kör när eftertextera rullar och han utmattad faller i sömn med sin nya stallkamrat åsnan ramona-regina.  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:41:36 följande:
    Jag vill nog egentligen hellre ha hand om "props". Rekvisitan alltså. Filma kanske nån annan kan göra?
    Äh filmkameran kan stå i ett hörn. Han kommer inte loss ändå. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:45:20 följande:
    Jag ser sjukligt mycket fram emot det här. Drömmer På ett inte sunt sätt. alltså.........
    Jag också. Det är skönt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:49:12 följande:
    Nästan så jag blir lite kåt. Men det är nog för att jag läste en snusktråd precis.
    Är du inne i "när man inte vill" och rotar?  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 14:52:31 följande:
    Nej. Det är roligare att vilja.

Snuskprat vid sex
    Jag skrev en sexnovell en gång som innehöll snuskprat. Den finns publicerad på sexnovell.se. Jag drev med hela grejen och skrev entusiastiskt och engagerat och alldeles för detaljerat. Jag ägnade en hel A4 sida åt scenen där han lindar hennes tampongsnöre runt pekfingret och säger...blablabla. Jag trodde att folk skulle skratta. Jag anade inte hus sjuka saker människor tänder på i detta landet. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-09 15:00:47 följande:
    Din lilla snuskfia. Var det egenupplevt?

Nej verkligen inte. Enda gången någon bytt tampong på mig var när jag var 15 och så packad att jag inte kunde varken stå eller gå. Min pojkvän tröttnade på att jag blödde i hela sängen så han pluggade igen. Morgonen efter vaknade jag med en snygg mohikan av pizzabitar och det luktade hundbajs i hela rummet. Jag måste ha varit skitsexig när jag dansade runt på bardisken med hundbajs under skon. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-09 15:12:57 följande:
    Ganska många i tråden har jag en rätt god uppfattning om hur de ser ut, men inte du. Dig har jag inte en susning om hur du ser. Ge mig en målande beskrivning av dig sälv är du snäll.
    Hon är vacker. När jag har tråkigt brukar jag kolla på hennes bilder på Fejjan  
Svar på tråden The return of the Lolilla