-
Tackar. Jag slänger ihop kapitel två lite senare. Jag är själv nyfiken på hur det ska sluta.Zchimla skrev 2010-11-09 16:46:22 följande:Hahahahahaha det va roligt... och mitt inlägg va menat som en komplimang - "du KAN skriva" och gör det förbannat bra -
2timearound skrev 2010-11-09 17:14:29 följande:Vilken cliffhanger.
Jag hade tänkt dissa er i kväll, men nu kommer jag ju att vara så nyfiken så jag kommer inte kunna låta bli att titta in.Kapitel 2
Rosenrasande av förnedringen slet hon sig ur hans grepp och backade ifrån honom. Tårarna brände bakom hennes ögonlock och all möda hon lagt ner på att hålla kontroll över tarmen kändes onödig och bortkastad. Hon försökte finna ord för att beskriva vad hon kände men trycket från tarmen tog överhanden och orgasmen sköljde över henne där hon stod. Sven Justus förstod inte alls vad som hände och rusade fram för att ge henne första hjälpen. Han hade aldrig bevittnat en kvinnlig orgasm tidigare och alla år av fejk i kökssoffan hade gjort honom totalt övertygad om att hans uppfattning var den rätta. Förvånad föll han till marken när den nedbajsade ungmön knuffade honom från sin barm och stormade ut ur den gamla ladugården hysteriskt snyftandes. Hon visste inte när eller hur…men en sak visste hon. 2timern skulle få lida för detta.
Hon rusade planlöst omkring i mörkret medan regnet piskade hennes rödgråtna ansikte. Tusen tankar rusade genom hennes huvud när hon plötsligt rusade in i pigan som gett sig ut i ovädret för att se till hönsen. Med ett plask föll hon omkull i leran och började banka i marken. Hon vände upp ansiktet och fick i månljuset se ett vackert kvinnoansikte titta ned på henne.Just som hon skulle ta den hjälpande handen och resa sig upp slet vinden tag i klänningen på den hjälpande kvinna. Så fort hon såg kvasten visste hon! 2timern! Ingen i bygden kände igen hennes ansikte särskilt väl men det där raka könshåret gick inte att ta miste på. Det kände alla igen! Med ett avgrundsvrål kastade hon sig över sin ärkefiende och båda gled genom leran och in i en stor gödselstack. Det var Jazza. Ursinnig över att ha blivit väckt mitt i natten gav hon sig in i närkampen fast besluten att göra slarvsylta av de båda snorungarna som nu slogs om hennes älskare. Sven Justus bevittnade slagsmålet på avstånd och kramade sin lille soldat i byxorna. Då hördes plötsligt ett rop från granngården…
-
Haha2timearound skrev 2010-11-09 17:23:03 följande:*kvider, bara kvider, får inte fram ett ljud*
Det var.........Jazza. *väser*

-
Givetvis ska jag göra det. Men det får bli ett nytt projekt!Zchimla skrev 2010-11-09 18:06:47 följande:*garvar ihjäl*
Jag tycker på riktigt att du ska göra en adventskalender-novell åt oss.. vore bäst att ha en lite snutt att läsa varje dag i december -
Er juSimplyTheBest skrev 2010-11-09 18:15:59 följande:Maran: underbart! Var får du allt ifrån?
-
Det brukar hända mig också precis innan jag blir avstängdSimplyTheBest skrev 2010-11-09 18:24:09 följande:Inläggen försvinner!!
-
Jag är hungrig. M har gjort fiskgratäng. Den är i ugnen.
-
Usch vad jobbigt2timearound skrev 2010-11-09 19:52:19 följande:Nej. Jag var rätt vidrig. På riktigt.
Allie har fått springmask. IGEN! Typ 4:e gången......*suckar* Ni vet kanske inte det, men jag är rätt "känslig" för äckliga grejer.......som mask t ex
Så när lillen inte ville ta sin medicin fick jag typ......panik. Helt bananas, såg liksom maskarna kräla omkring (så var det förstås inte, han har inga maskar) men det kändes så. T fick be mig gå för jag var helt dum i huvudet. Sen har jag skurat bägge toaletterna som en furie och dammsugit och bytt lakan och nu får jag göra det varje dag i 2 veckor..........*redan utmattad*
Sen har jag fått en ögoninfektion också.
Det gör ont och är fult.
Jag fasar för den dagen krypjävlarna hittar hit
-
Kan ni inte ta vermox hela familjen på en gång?2timearound skrev 2010-11-09 20:01:07 följande:Det är så äckligt så det finns ingen hejd liksom. Jag dör av sånt här. *ryser* Jag vågar knappt röra ungarna på ett par dagar tills jag är säker på att maskjävlarna dött döden och sen städar jag helt maniskt. De tror jag är galen.
-
Det är begripligt! Sov skönt!2timearound skrev 2010-11-09 20:09:19 följande:Det är redan klart. Det var när lillen vägrade ta sin dos som det gick åt helvete. Nu ska jag sova framför tv:n en stund.