Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-10 15:16:00 följande:
    du sag att det stod en stund va...
    malin och jag hade innan hon somnade av utmatning en fight pa liv och död om kalops. satan vad arg en tvaaring kan bli. det är ingen hejd pa det jag tror hon ilskrek en timme för att hon inte fick som hon ville.
    bebisen är lungn och glad som aldra oftast sa länge man inte lägger henne i fran sig.
    men ja det är mysigt och det gör en glad när dom är glada
    Haha jag såg det. Men allt jobbigt tenderar filtreras ut mer och mer ju äldre V blir...hmm
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-10 15:22:41 följande:
    jag vet! annars hade jag inte haft tva... da hade jag inte haft en ens tror jag...man glömmer sa fort och dom växer sa panik fort...
    Ska du ha fler? Eller...jag kanske ska fråga igen om ett år eller två?
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-10 15:25:43 följande:
    En fråga som kanske är känslig, vad vet jag:

Varför lägger man upp förlossningsberättelser i ett allmänt forum?
    För att en förlossning är helt sjukt häftig/fruktansvärd/underbar whatever. Det är absolut det största jag kan tänka mig att jag någonsin kommer att uppleva. Jag förstod inte innan jag födde barn varför folk ens pratade om sina förlossningar. Nu förstår jag. Jag förstår också varför du inte förstår
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-10 15:27:23 följande:
    vet inte inget är beslutat i fragan ennu. nu blir ju lina tre manader den 16 sa jag har lite tid att fundera pa saken tycker jag!

nu sover dom bada tva tycker du jag ska väcka dom och släpa med dom pa toa? jag menar om jag gar pa toa utan dom kommer ju vardagsrumet att självtända (nej inte för att jag släpt mig) och jag kommer sta där med brallorna vid knäna och försöka förklara hur jag kunde lämna mina barn ensamna
    Huset kan rulla iväg, toaletten kan slitas loss och en ful gubbe kommer och kidnappar! Väck!
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-10 15:29:47 följande:
    Jojo, att det är en häftig upplevelse förstår jag, det tyckte till och med jag. Men det jag inte förstår är hur det kan vara av intresse att läsa andra okända personers förlossningsberättelser.
    När jag var gravid läste jag jättemånga förlossningsberättelser. Det hjälpte mig skitmycket att komma över min förlossningsrädsla och förbereda mig på saker som ingen talade om i förväg
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-10 15:38:29 följande:
    varför vill ingen jävel se bilder pa min moderkaka?

det vore kanske en het trad även om den nog aldrig kommer komma upp i klasser som den om mammor i bergby.
    Lägg upp en på din så lägger jag upp en på min och så kan vi skratta när 2timern lägger upp en bild på sin kaskadspya snart Eller bättre. Vi startar en moderkakstråd. Folk skulle haka på. Inget förvånar m ig här längre. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-10 15:42:27 följande:
    jaaaa en hur sag din moderkaka ut ?trad!
    "Vems är snyggast"?
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-10 15:45:07 följande:
    jag med. jag brukar bli aldeles skraj och blädra förbi dom bilderna snabt som fan
    Haha det är ju fruktansvärt!!! 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-10 15:50:51 följande:
    ja jag undrar varför vi har dom igentligen jag kan faktiskt inte se att jag nagon dag kommer att fa ett ryck och printa dom och klistra in i nagot album att visa för vänner och bekanta som kommer över pa en kaffe... skulle kanske vara dom som kommer oanmält da...

och jag tittar definitift inte pa bilderna jag tycker det är bara hämskt! jag kände mig stark och duktig och har inget gemensamt med dendär svetiga obehagliga rödflamiga nagot som är pa bilden.altsa tjejen som föde barnet var inte med i filmen ok?
    M visade hjärtligt upp mina fina bilder för alla tills jag blev galen! Kolla sicket monster jag hade vid min sida första halvan av förlossningen...

Svar på tråden The return of the Lolilla