Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-12 12:01:32 följande:
    Sjung för mig.

Nu är jag snart klar med alla mina sysslor. Då kan askungen äntligen bli den prinsessa hon eg är igen. .-D 
    *sjunger julsånger*

Vad skönt. Vad ska du göra i helgen?  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-12 12:09:36 följande:
    2timearound skrev 2010-11-12 10:27:20 följande:
    I morgon kommer det hit ett par som vill bli "vuxna".  Då umgås de med oss...........Drömmer Det är vad jag kallar en klassisk "komplilämpning" Lolillastyle. 
    Hahaha du kan hålla vuxenskola? Jag vill inte bli vuxen så jag kommer EJ. 
  • Mariohn

OMG OMG OMG OMG

Jag har våttorkat och har fönstret öppet i köket. Plötsligt känner jag röklukt och går för att stänga. Två tonårstjejer sitter i lekparken utanför och jag hör följande kommentar

Asså ja ska iallafall ÄNTÄ skaffa nåt barn innan jag har haft tandställning för jag vet hur jobbit ja har tyckt de va å ha så snea tänder. Å ja kommer dessutom å få flickor för hallå kolla mig liksom. Två syrror.  Vi har tydligen bara flickägg å sånt går i arv

Jag vill slita av mig öronen. Jag fixar inte detta. För helvete!!!!!!!!!!!!  FLICKÄGG?  

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-12 12:54:28 följande:
    *undrar om maskar har flickägg*
    Nej. De är små snopppar allihop. Som tar dig i arslet när du sover
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-12 15:07:20 följande:
    Men de sviniga karlarna alltså. Skrikandes Jag är typ.....mållös för första gången på ett tag. Poker? Minigolf?
    En termos med snabbmakaroner har jag hört att man kan använda. Eller en vattenmelon med valfritt antal hål för valfritt antal deltagare. Bara att jucka på!
  • Mariohn
    M C skrev 2010-11-12 15:09:31 följande:
    Hahahaha, var fan BOR du? Gettot?
    Hahaha nej men nära en skola  Kidsen passerar här när de skolkar! 
  • Mariohn
    Mariohnym skrev 2010-11-12 15:09:51 följande:
    En termos med snabbmakaroner har jag hört att man kan använda. Eller en vattenmelon med valfritt antal hål för valfritt antal deltagare. Bara att jucka på!
    Ps: Extra skönt är det om ollonen dunkar i varandra i mitten av melonen så det är fördelaktigt om alla som närvarar har en bra taktkänsla och samarbetsanda!
  • Mariohn
    Mariohnym skrev 2010-11-12 15:11:16 följande:
    Ps: Extra skönt är det om ollonen dunkar i varandra i mitten av melonen så det är fördelaktigt om alla som närvarar har en bra taktkänsla och samarbetsanda!
    Alla på tre!! eeettt...tvååå...SLAM *kan inte sluta. Förlåt mig* 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-12 15:11:40 följande:
    Men det är ju så konstiga relationer. Jag undrar var de här människorna finns nånstans? Känner ni eller misstänker ni att några i er omgivning liksom LEVER så här? Eller märks det inte?
    Jag tror att de går omkring som helt vanliga människor. Och fantiserar om oss. Man ba GULP. 
Svar på tråden The return of the Lolilla