Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-11 12:01:36 följande:
    Eller är det bara vi kvinnor som är fula nakna?! Skrikandes
    Tala för dig själv
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-11 12:06:40 följande:
    En kvinna som står på alla fyra är oftast väldigt snygg.
    Jag har hört det också. Jag blir alltid utslängd från krogen när jag försöker gå dit och vara snygg  De missförstår mig. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-11 12:07:30 följande:
    Men det är ju det här som är det svåra. Det verkar råda väldigt delade meningar om var som är "snyggt" eller tilltalande. Sen undrar jag också om att vara snygg därnere är samma sak som att man är het? Alltså att män tänder på en. Det kanske inte är samma sak faktiskt.
    Jag har hört talas om killar som träffar en skitsnygg tjej på krogen och följer med henne hem och skiter fullständigt i hur hennes fitta ser ut. Men jag har aldrig hört talas om en kille som träffar ett vidundertroll till fruntimmer och följer med henne hem i förhoppning om att hon åtminstone har en snygg fitta. 
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-11 12:10:09 följande:
    Du kanske borde prova att inte vara snygg på just bardisken. Kanske kan du nöja dig med att vara snygg vid spelborden eller så?
    Jo men folk snubblar över mig när jag kryper omkring. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-11 12:10:23 följande:
    Hahahaa! Är det inte så att tio i tre ragg ser ut?
    På tal om tio i tre ragg. Jag har varit HYSTERISKT kär i mitt tio i tre ragg i 7 år. Jag var fullkomligt dum i huvudet när det kom till honom. Han var inte ett skit intresserad av mig innan klockan 03 varje helg och jag fånlydde och trodde på allt han sade. I SJU år. SJU!!! Han var aldrig ett piss intresserad. För 4 år sedan flyttade han till sthlm och sedan dess har jag ju varit med Mattias. Jag har träffat honom ett par gånger av en slump och i helgen slängde han ur sig VÄSCHTA kärleksförklaringen a´la´ "Jag tänker fria till min flickvän men jag gör det inte om det finns en chans för oss jag kommer alltid att älska dig" WTF?? Vad fan är det? VA? SVARA? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-11 12:15:43 följande:
    folk snublar över dig även om du star pa en pall
    Ja. Men här i Lund har de byggt sådanadär små alkover på spelborden där folk kan ställa mig. Så att de inte välter ut mig. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-11 12:20:34 följande:
    Fuck that shit. Have som pride, woman..........Drömmer
    I do. Det känns jävligt skönt att vara på andra sidan stängslet  
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-11 12:21:17 följande:
    betyder det att du läcker om du blir vält?
    Lite. Men inte mer än nödvändigt. 
  • Mariohn
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 12:20:40 följande:
    Innan jag loggar ut och börjar jobba igen vill jag bara för att det inte ska vara några missförstånd understryka att jag hatar folk som inte bleker analen!
Svar på tråden The return of the Lolilla