Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jag sticker och handlar glass. Prata inget snusk medan jag är borta! 

• Mariohn

Nu har jag köpt glass och gjort bort mig. När jag kom hem gick en hantverkare förvi och jag råflörtade helt överdrivet. Hälsade med fånig röst, spanade under lugg...och ja. En del av er förstår mer än väl varför jag inte ska göra min röst fånigare än vad den är.

• Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:34:43 följande:
    Kvinna,  berätta för mig var jag kan läsa detta intressanta rabalder!! :)
    Tråden är borttagen men jag berättar mer än gärna den delen som handlar om dig. Jag skrev att jag hade svårt för dig ibland. Mer än så var det inte. Jag hade jävligt svårt för dig eftersom jag tenderade förväxla dig med blueblood och trodde att du var en liknande provokatör innan jag "lärde känna" dig. Det spelar knappast någon roll idag varken för dig eller mig
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:38:32 följande:
    Är det du som är Skehamn EGENTLIGEN?
    OMG
  • Mariohn
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:40:41 följande:
    Du får ha hur svårt som helst för mig. Då som nu. Alla kan inte älska varandra, även om det flesta faktiskt till slut brukar älska mig.
    Jag har inte svårt för dig, Jag hade det första gången jag stötte på dig här. Jag gillar dig
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:48:26 följande:
    Jag har lust att starta en omröstning och fråga vilken blygdläpp folk tänker på när de läser mitt namn.
    Den vänstra tänker jag på. 
  • Mariohn
    M C skrev 2010-11-11 11:51:36 följande:
    Satt just och funderade på att göra något sånt. Hur gick det? Inboxa gärna.
    I will do that omedelbart. Du kommer att gråtskratta!
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:54:07 följande:
    Har aldrig sett en fladdrande blygläpp. Åandrasidan har jag nog aldrig sett någon annans underliv heller.
    Men föreställ dig om man hade EN som fladdrade konstant. Som om den gick på batteri. Det hade nog killar gillat. 
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 11:57:27 följande:
    HAHAHAH jag kollade just ut genom fönstrer och såg två KNULLANDE EKORRAR
    FÅNGA DEM SNABBT!!!! 
Svar på tråden The return of the Lolilla