Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-13 19:25:12 följande:
    Saft saft, hallonsaft
    Den har inte du hört Ett skepp kommer lastat med människor snart och jag har dukat upp sushi i hela köket. Och vin till alla utom mig. Tänker vara sur!! 
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-11-13 19:30:56 följande:
    Varför inget vin? Pga medicin?
    JA Fast ett glas kan jag nog ta till maten för jag har inte haft problem sedan igårkväll. Håll tummarna. HÅRT. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-15 10:06:40 följande:
    god morgon lollisar!

hur lever livet? mopsarna är förkylda och jag väntar pa posten. tvillingvagnen kanske kommer i dag...
    Om du hör ett bankande vet du att vagnen är där
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-15 10:13:14 följande:

OMFG Jag har tränat..........vilken resa.

Det stod en ashet man på löpbandet brevid mig. Inte en snubbe eller kille, MAN! Men den jäveln sneglade hela tiden på hur snabbt jag sprang. Notera att jag INTE skrev att han sneglade på mig, för jag var inte som en fjäder , mer som en flåsig elefant . Så han hetsade mig hela passet att springa fortare och fortare, jag är helt slut.

Självklart sög jag av honom på muggen sen. Man får ju tacka ordentligt för pushen liksom.

och fukta halsen. fan vad duktig du är
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-11-15 10:19:49 följande:
    Det är inte alla länder som har lagt ner posten. varan paketbrevbärare kommer med paketet och ringer pa och lämnar paketet vid dörren mot ett autogram.
    Jag ska fan flytta till tyskalandet!
  • Mariohn
    Blygdläppen skrev 2010-11-15 10:20:26 följande:
    Hur långt sprang du, och vilken hastighet?
    Allt vad hon kunde tills han inte såg henne längre och hon kunde kräkas bakom en sten? Om jag läste rätt. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-11-15 10:21:38 följande:
    Jag sprang i 40 min , det blev totalt 7 km. Jag har inte sprungit på 6 mån så jag får vara nöjd med det. Springer intervaller, både långa och korta jättesnabba under passet.
    Det är jävligt bra. Jag har inte sprungit på 2 år  
  • Mariohn

Min svärfar är i Sverige på besök. Han satt i mitt kök och hånade och nedvärderade migg barn, trampade på allt han kunde trampa på och hånade mitt barn lite till.  NÄR är det ok att slå ihjäl någon? 

Svar på tråden The return of the Lolilla