lokisse skrev 2010-11-15 10:52:23 följande:
säg i fran maran!
även om det inte hjälper käns det bätre när man tagit ett snak om saken.
jag menar altsa inte att du ska slänga ut honom och skrika att han är en skitstövel utan att du tar det lungt och sansat och talar om att du tror att han säkert menar väl men att det inte kommer fram. att det han säger är sarande och att du haller pa att bli förbanad över saken...
Tack knisse...Men problemet här är att han är en riktig översittare och jag, som är kvinna, ska inte tala direkt till honom om det inte är för att berömma eller be om hjälp. När V var 6 månader bestämde han att "nu ska han följa med mig till mitt hemland och bo hos oss ett tag så att vi kan skapa en relation". Jag sade nej. Sedan dess är jag "ingen riktig kvinna" eftersom jag saknar känsla för familj.
Igår, efter en lååång dag av hans översittarfasoner frågade han oss om det skulle bli kul att åka på spa i december. Ja absolut svarade vi och berättade att V ska få en egen liten hotellsäng och att vi har en del barngrejer planerade med honom. Då svarar han "NEJ MARRIJÅNM:s mamma kan paaas V. Om han blirr letsen han ska lärra sig!!! Han ska inte bli kvinna. Inte bli mesig gay. Han ska lärra sig. Mamma kommer inte alltid" Jag svsrade avväpnande att "jaja det blir nog bra med det då" ...Men till ingen nytta. Han pratar högre och hörde samtidigt som man pratar (det är så man tystar en kvinna...) "du vätt ingentink om barrn!! Ingenting. Han fårr inte följa med mig hem till mitt land och du dalltar och sjunger och klappar. Han är ETT ÅRR MARRIJON ETT ÅR!! Han har inga känslor än och förstår inte vad som händer"
Därpå ropar han på M.s mamma och säger "9/12 ska du passa V! Marrijån ska inte vara nära honom. Lissna inte på henne!!"---
Gissa om det är övertramp på ALLA punkter?