Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

DÄR kom den! Bijaaaaaaaaaaatch............*joddlar*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 21:02:44 följande:
    Glöm det, jag skall se True Blood
    Kl 22?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 21:06:08 följande:
    Nej.
    Närdårå? Jag har nämligen skjutit upp mitt Lost-tittande för att hänga här med er nu.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-28 21:07:55 följande:
    Jag håller på och hyr hem det, as we speak.
    FUCK me, then.....
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 11:07:38 följande:
    Spunge Bob?
    Spunge? Som i spunk då eller?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 11:24:27 följande:
    Runkspunk
    ja, det vet du väl allt värt att veta om.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-06-30 12:38:54 följande:
    Står förundrad & tittar på folks beteende. *tittar på*
    Så illa har väl inte Jazzan uppfört sig idag?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 21:38:30 följande:
    Knulla stenhårt, vad mätt jag är. Varit hos vänner/grannar på middag. De GI-anpassade hela skiten för min skull, så himla fina Nu är jag mätt som ett as..... Bra, va?
    Vad händer?
    Ok. Då tror jag inte gi kommer att hjälpa liksom.........missade målet så att säga. Inte du alltså, målet ligger ju i magen och skvalpar. Eller ska jag säga på höfterna?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 22:19:17 följande:
    Bara för att du gått hungrig sedan 1996 betyder inte att alla andra måste göra det, trots att de går ner i vikt. Jävla dinosaurie!
    Hellre smal och elak med snygga naglar (klor?) än sorten som det går fortare att hoppa över än gå runt........
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 22:22:59 följande:
    Jag förstår att du känner så, med tanke på att du inte kan göra mycket åt ditt ansikte
    Nej det måste vara sjukt jobbigt för dig att vara i min närhet. Men jag försöker att vara ödmjuk och inte rida på mitt utseende genom livet. Men det är svårt när man är så hjärtskärande vacker...........
Svar på tråden The return of the Lolilla