Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-06-30 22:29:35 följande:
    Rida på ditt utseende? Nej, varför skulle du vilja rida på det gamla åsneliket?
    Om du vill jämföra mig med dig för att det känns bättre så är det fine by me. Annars har jag mer hört liknelser som utsökt fullblod, siren, gudinna ja, you name it!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-06-30 22:33:38 följande:
    (nu sitter hon naken i IKEAfåtöljen och får storhetsvansinne igen) 
    Hörde ni inte vad MAS sa om mig igår? Jag är lite nyförälskad tror jag allt...........synd med hela den här heterogrejen som förföljer mig. Skrikandes
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 22:34:22 följande:
    Självklart får du höra sånt, din stackars man vill väl för fan inte sova på altanen VARJE natt, heller.....
    Jaha. Nej, han brukar inte säga sånt. Han tycker att han sitt på det torra ser du Nej nej det är mina vackra älskare i 20-års åldern med tvättbrädemage som säger sånt.
  • 2timearound
    Anonyhm skrev 2010-06-30 22:33:38 följande:
    (nu sitter hon naken i IKEAfåtöljen och får storhetsvansinne igen) 
    Drömmer Kan mycket väl vara så. Ska jag klä av mig?
  • 2timearound

*naken* Orkade inte vänta på svar......jag förgås av värmen.

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 22:43:03 följande:
    Men älskling, har du varit på bio idag, eller?
    Man kan tro det ELLER HUR?! But no sadly no.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-06-30 22:50:51 följande:
    Dissar ni mig era fåntrattar? Inte A:et då men ni andra två. Här skriver jag om min kärlek & ni säger INGET *blänger på*
    *kram, kyss, gos*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-06-30 22:53:09 följande:
    Haha, skall vi mötas på mitten och se den ihop, eller? Hela maratonet.
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  • 2timearound

Nu drar jag. Sweet dreams!

• 2timearound

Hello girls!

Svar på tråden The return of the Lolilla