Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-09 22:54:44 följande:
    Homosex.
    SWEEET! Vilka?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-09 22:59:44 följande:
    Eric är Skarsgård eller? Vem fan är Talbot?
    Verkligen. Vem fan är Talbot?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag vet inte om jag orkar börja kolla.....jag blev SKITSUR av säsongsfinalen av Dexter s04 igår. Skitsur. Nästan bitter faktiskt.

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-09 23:14:33 följande:
    Dexter har jag inte kollat. Känns som om det är försent nu.
    Nej. Det är svinbra. Fram tills igår dårå.
  • 2timearound

Vi har bröllopsdag i mrogon. Jag har en kanonpresent till Tomme.

• 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-09 23:17:35 följande:
    Jag grät
    Jag med Jag har varit bitter och tjurig hela dagen.
    Jazza skrev 2010-08-09 23:18:45 följande:
    Åh, vad kul, vadå?
     Det är gummi-dagen, 8:e bröllopsdagen. Han ska få "bränna gummi" med räserbil på bana! Nice?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-09 23:21:18 följande:
    Wow, coolt! Mycket bra, ja. Du kommer se grym ut i sån overall!
    JAG ska väl inte åka? *jätterädd*
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-09 23:22:44 följande:
    Vad pågår i mobbingtråden eg? Förvånad
    Om du pratar om den här så är det bajsmobbing på gång. Och det är Nickolina som är gängledare och Jazzan som är pinsam elak sidekick.
  • 2timearound

Äckliga grisar är ni allihopa, allihopa, allihopa...........*nynnar* Inte du panki, don´t get your panties in a twist!

• 2timearound

For the record vill jag bara säga att det var Linda som kom på det inte jag. Så att ni inte tror att jag är helt brilliant eller så.........Drömmer

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-09 23:30:05 följande:
    Yeah sqik lika a pig honey!
    Nonono, that would be YOU sweetness.
Svar på tråden The return of the Lolilla