Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

BamBam skrev 2010-08-10 23:11:10 följande:
    Fan vad häftigt! 2tajmern ska kloona sin penis.

Cool
    Jag betraktar inte T som min ägodel även om du betraktar din man på det sättet.......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Klart jag lånar ut Jazzans klitta-penis! Vi är väl kompisar allihopa?

Vad är du för äckligt sjuk i muttan snuskfia? 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-10 23:38:02 följande:
    Första gången för dig?

Som jag var elak och bitter mot en styvkärring? Nej, jag har fått 6 mån indragen anonymitet en gång......Drömmer Men de är sannerligen de enda som får blodet att svalla ordentligt.

Tack för stödet by the way! Även om man är ensam i sin cause, så känns det ändå skönt med hejarop. 
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-08-10 23:40:10 följande:
    Jag har endometrios.
    Inte mitt fel, och egentligen inte muttan det är fel på heller.
    Men gid vad dramatiskt du är! Jag trodde att du fått en STD förfan! Endot vet jag ju om förstås. *klappar*
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-08-10 23:41:28 följande:
    *svimmar*
    *ramlar av stolen*
    *somnar*
    Är du full? *orolig*
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-10 23:49:58 följande:
    nej nu ska jag gå och lägga mig, nattis natt på er mina sötnosar!
    NEJ! *skriker*
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-10 23:51:01 följande:
    Jepp helt klart dax att sova
    www.familjeliv.se/Forum-6-85/m53914954.html
    Troll.......
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-10 23:50:33 följande:
    Du har varit elak tidigare? NähäFörvånadFlört
    Joho. Jag har gjort mig osams med ug-arna en gång också...........Drömmer Nickolinas älsklingar........
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-10 23:52:32 följande:
    Alltså, jag tycker du har rätt. Bara så du vet. Men orkar inte läsa & engagera mig i tråden - sorry.
    Inte jag heller. Jag kom, jag såg, jag segrade..........eller inte.
Svar på tråden The return of the Lolilla