Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-08-10 23:55:36 följande:
    Nähä??

Berätta!! Snälla!!
    No. Not my finest hour...........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-08-10 23:56:56 följande:
    Jo! snälla få mig att skratta lite
    Jag tror inte ens jag skulle kunna hitta den om jag försökte. Eller kanske visst.....men jag tror inte jag vill! Du kommer kanske tycka olikt om mig efteråt?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag är sjukt nöjd!

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:00:04 följande:
    Knullat?
    Nej. Jag köpte ett par skinnstövlar i går och ett par i dag. Sist jag köpte ett par var för tio år sedan. jag har letat efter det perfekta paret sedan dess. *dubbel lycka*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:03:16 följande:
    Gissar på svarta?
    NEJ! Svart är inte min melodi. 

I går köpte jag ett par höga smala bruna med bred klack. Jättesnygga med rundad tå. I dag köpte jag ett par svarta (!) med grov traktorsula och snygga spännen, riktigt höga skaft som man kan spänna åt lite upptill så de ser ridstövleaktiga ut. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:06:48 följande:
    Åh, de låter skitsnygga båda! Jag behöver också nya skinnstövlar, både svarta och bruna, med hög och låg klack. Ge hit dina!
    Hands off bijatch!

Men glad är jag........ Jag fyndade mer.....Drömmer sånna kap jag gjorde!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:09:23 följande:
    Åh, vad kul! Jag vill också shoppa
    Vår lilla barnvakt fyller 18 på fredag. Jag har köpte en urfin laxrosa kort skinnjacka till henne med massa blixtlås och spännen. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:13:57 följande:
    Låter vedervärdigt
    Avis?
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:16:02 följande:
    På att hon är 18 eller tvingas bära laxrosa?
    Nope
    Hon kan byta den om hon inte gillar den. Men de andra ungdomarna swoonade så jag tror jag är på rätt spår.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-11 22:18:13 följande:
    Såklart du är den är säkert skitfin, jag retas, bara..... wasted på dig, idag, verkar det som
    I`m fucking full of giving spirit din kukhäxa! Jag kan kontakta posten och säga att jag gjort ett misstag om du vill?
Svar på tråden The return of the Lolilla