Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-20 15:12:03 följande:
    I tell ya!
    Vila middag skall jag göra, sen bada barn, äta middag, natta barn och sen, liksom..... Supernatural
    WoW! det är en övernaturlig upplevelse alltså? *intresserad*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

LYSSNA NU!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-20 15:22:06 följande:
    För det är aujävlagusti och inte ens nära jul! Carpe fucking Diem, ditt slemhål!
    Hppsan. Nån behöver lite dick i sitt slemhål tror jag.........Drömmer
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-20 15:27:39 följande:
    Jag behöver mer SOMMAR!
    Det är spanien-värme på väg, hemmafru! 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-20 15:29:32 följande:
    Lovar du?
    Ja.   *gör Aftonblaskans heders-tecken*
  • 2timearound

Är det ingen som längtar efter lite hederlig kuk? Filmer, böcker och bak liksom.....vilket jävla brögäng. Skrikandes

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-20 15:35:01 följande:
    Nej, jag behöver inte längta, jag får ändå.
    Mitt på dan? det var nåt nytt. Kul för dig!
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-20 15:36:15 följande:
    Blev lite sugen under promenaden idag. Sprang på ett gammalt X när jag var nästan hemma. Jag var skitsnygg i mitt svett och mina för stora mysbyxor. Kom hem fem minuter senare och insåg att två jävla äckliga bananflugor hade fastnat i läppglanset  på överläppen. Fy fan vad skabbigt.
    Exakt när blev du sugen? 
  • 2timearound

Säg vad jag ska göra, alltså i vilken ordning.

1. packa upp ett stort paket med saker från H&M
    2. Göra iordning presenterna till ikväll
    3. Bajsa (3:e gången idag )
    4. Städa köket och ungarnas rum
    5. raka mig under armarna och på benen

*obeslutsam* 

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-20 15:42:18 följande:
    Vad ska jag bjuda Madison på imorgon? Får bebisar äta sushi? 
    Det beror på om du vill att hon ska gilla dig eller inte. 
Svar på tråden The return of the Lolilla