Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-20 15:43:01 följande:
    Jag tycker inte att du ska göra något av det faktiskt. Det är fredag. 
    Men jag måste göra allt ju? Nu är du väldigt ohjälpsam.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-20 15:44:25 följande:
     Jävla unge. 
    Shit vilken dåre du är!

Vad är det för fel på kall falukorv liksom? 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-20 15:45:55 följande:
    Då hade jag städat köket först. Det känns alltid mycket fräschare när köket är rent och fint och då känns det trevligare att packa upp paketen och in presenterna!  Sist hade jag rakat benen och armhålorna för det känns lämpligt att göra i samband med duschen som är skön att ta innan man sätter på sig snygga kläder när man ska gå på kalas! 

Bättre?  
    Det låter jättebra! När ska jag bajsa då?
    Mariohn skrev 2010-08-20 15:46:44 följande:
    Jag får upp lite kräk i munnen varje gång någon ens säger "falukorv". 
    Meh! Pasta med ketchup då?

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-20 15:50:52 följande:
    Jag tycker att du kniper ihop ett tag till så att du har något att se fram emot! 

Usch inte pasta. Kan man inte göra två fräscha smörgåsar? Sånt gillar barn. (om de vill komma levande härifrån) 
    Jo. Och lite yoghurt kanske? Och banan. Så, klart!
  • 2timearound

Nu är jag på väg att bli sjukt snygg.

målat naglarna check
    varit hos frissan check
    ny klänning från Italy check
    rakat benen check

Ser bra ut helt enkelt.......  

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-20 17:11:05 följande:
    Du känns inte lika bajsnödig heller längre check
    Joo! Det är det enda som är kvar på listan. Jag börjar nå point of no return !
  • 2timearound

*edit

return! 

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-20 17:15:43 följande:
    Prairiedogging?
    *fattar inte*
    Mariohn skrev 2010-08-20 17:16:48 följande:
    Ska du bajsa EFTER att du har duschat? Jag har läst på FL att det är ÄCKLIGT. Man duschar ALLTID efter bajs. 
     Jag duschar så klart rumpan igen. Fattar väl alla....Skrikandes
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-20 17:44:52 följande:
    Du har nog en mental spärr där

www.urbandictionary.com/define.php?term=PRAIR...
    *klickade*

*grinar*

Jag kommer aldrig bli samma igen!

• 2timearound
    Schneewittchen skrev 2010-08-20 17:47:04 följande:
    Jag har aldrig gillat Leo (jo, en sväng i Titanic såklart) men i denna är han superb.

För mig vände det med The Departed. innan dess nästan hatade jag hans fula nuna, men nu blir det inte blött, men ändå litegrann.........Drömmer 
Svar på tråden The return of the Lolilla