Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-08-20 17:51:05 följande:
    Usch, jag har kattmatskänsla nu... Ni vet när man ätit sig mätt och mår lite illa av vad man ätit, så man får tvångstankar om att det egentligen är kattmat man har ätit? ni VET???
    Nej.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Puhh! Snart dags att dra ut på trevlig restaurang och vara vuxen!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-20 18:19:08 följande:
    Najs! Kidsen hos s-mor?
    Jag ska ut med mina "tanter" som fyller 60! T får vara hemma med barnen.
  • 2timearound

Hejdå!

• 2timearound

I 2 sidor har ni tjatat om virus medans jag har ätit sex rätters avsmakningsmeny med tillhörande vinpaket.

• 2timearound
    M C skrev 2010-08-21 00:16:30 följande:
    Jaja, tjata vidare bara.
    Meh! jag har varit ute med 4 tanter! inget knulla så långt ögat nådde! Skrikandes men Tomme är riktigt kärvänlig nu när jag kom hem. Kanske kan bli nåt?
  • 2timearound
    M C skrev 2010-08-21 00:20:09 följande:
    *håller tummarna*
    Kanske om du går ut ur garderoben och är naken?
    Haha! jag tror inte det behövs några större åthävor! Det räcker nog bara att ta av sig kläderna. Knappt det ens tror jag........bara sträcka fram handen liksom. 
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-21 10:51:02 följande:
    Sover ni fortfarande? 
    Nej.
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-21 11:18:44 följande:
    Ah, trodde att tanterna kört slut på dig! 
    Du skulle bara veta. ALLA andra drack upp sina vinpaket, jag fick sluta efter halva, sen satt jag och smuttade och drack mest vatten. Shit, det är tant-rutin det!
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-21 11:22:21 följande:
    Jag tror att jag kom på vad som kändes fel innan, tyvärr har jag dåligt minne men jag har iallafall vetat.  
    *lost in translation*
Svar på tråden The return of the Lolilla