Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Lady Macbeth skrev 2010-08-21 11:26:07 följande:
    Jag vet, det blir så när man försöker översätta i flera steg! 
    Nu pratar du som en galen människa. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-21 11:27:31 följande:
    Ja, vad förväntar du dig av Lady Macbeth? 
    Känner du att du ÄR ladyn?  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-21 11:35:15 följande:
    Självklart. Jag går in i min roll  
    Jaa.....det ryms ganska många där inne va?
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-21 11:43:45 följande:
    Appropå att tala som en galen människa menar du? 
    Ja, och kasta sig handlöst mellan olika identiteter, gå upp i dem fullständigt och anektera deras personligheter.
  • 2timearound

Jag tror att det kanske blir knulla idag...........*glad*

• 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-21 20:13:19 följande:
    Grattis! Planer på att supa ner karln?
    Nej, men det hela ser liksom lovande ut! Atmosfären är het.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-21 20:17:13 följande:
    *håller tummar och tår får att det ska bli åka av för din del*

Kolla ,min  fblogg så får du se vad svägerskan fick av mig i födelsedagspresent
    Kollar men hittar inget? Var det bara ett trick för att höja besöksstatistiken?
  • 2timearound

Vafan gör ni era stinkiga lik? *saknar*

• 2timearound

Nu går jag och lägger mig. Ni är snåla och dryga med närvaro. Sov gott på det!

• 2timearound
    M C skrev 2010-08-22 10:00:07 följande:
    Härligt!

Nu till en lite småallvarlig fråga: om en fundis skriver att jag tagit mig vatten över huvudet, är det att betrakta som ett hot? Han skrev att han ville bli lämnad ifred och jag tagit mig vatten över huvudet.
    Vet inte, svårt. har du fått intrycket tidigare att han skulle vara farlig på något sätt?
Svar på tråden The return of the Lolilla