Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nyfiken69 skrev 2010-08-24 10:25:09 följande:
    Börjar bli allt mer nervös inför en evt träff ni framstår som allt mindre stabila. Vill helst inte vakna upp efter en rohypnoldrink fastbunden i den gulliga källaren på ett obducentbord.
    Det skulle aldrig hända, jag har ingen källare.

Men snart har jag ett plåtskåp.........Död 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-08-24 10:59:19 följande:
    Lita på mig, jag är över 35.
    Jag med.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-24 19:02:26 följande:
    Och där sjunk mitt förtroende för de äldre ner mot fotknölarna
    Nej. Jag är mycket förtroendeingivande. 
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-24 19:03:36 följande:
    Jag är under 35  
    Precis.
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-24 19:10:04 följande:
    NIIIIICKET! Vem är mest pålitlig? Jag eller 2timern?!
    *himlar med ögonen*
  • 2timearound

Välkommen hem kissemiss! Grattis till mini-gris och YOU DID GOOD! Skål

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-24 21:22:19 följande:
    funkar tvåans plejs för dig då?
    Alibi skrev 2010-08-24 21:25:06 följande:
    Det är mer än 30 mil.... Fast ok kommunication dit. Får höra med regeringen.
    NI MÅSTE SKOJA?! Skrikandes Inte med mindre än att två stycken kommer hit och sover här dagen innan och GÖR ALLT inför kvällen. Punkt.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-08-25 12:23:58 följande:
    Vart är 2timern? Sitter och moffar i sig sötsaker? VA?
    I´m here.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-08-25 17:03:50 följande:
    Hur gick det med tidningarna? Jag hittade den du saknade men där var inte ett jota om badrum, tyvärr.
    Nej, det är inte den du hittade, den har jag också. jag pratade även med red för Lantliv och de undesökte saken. jag fick ett mess igår att hon skikcar nr 10 2008 och hoppas att det är det. Jag vet inte. jag ska kolla igenom alla mina Lantliv igen och sen Allt i hemmet men jag är lite modfälld just nu. 
  • 2timearound
    M C skrev 2010-08-25 17:17:33 följande:
    Vad handlade det om? Var det om sån där metall möter porslin-inredning?
    Kanske....jag gillar pärlspont så zink, rost och spont liksom.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-08-25 17:54:25 följande:
    Idag är en såndär "slängautungarnagenomfönstret" dag
    URS!
Svar på tråden The return of the Lolilla