Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nä, nu blir det dinner och lite dick-tease. När dicken är teasad kommer jag nog tillbaka hit.

Ahhhh, life is good! Later. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Nyfiken69 skrev 2010-08-23 20:30:03 följande:
    Men visst hade h*n haft sex med någon utländsk kändistyp mr Bean?
    John Candy
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Nyfiken69 skrev 2010-08-23 20:34:51 följande:
    Får en att undra vad h*n är för en weirdo
    The scariest kind.
  • 2timearound
    Nyfiken69 skrev 2010-08-24 09:42:11 följande:
    Den var inte bara vanligt trist utan även jävligt dyr.
    Den är inte trist, den är assnygg. kolla här.

www.skonahem.com/inredning/kok-bad/lantliv/
  • 2timearound
    Alibi skrev 2010-08-24 09:46:12 följande:
    Vad är  problemet? Bara att beställa.
    Jo tjena....bara att jag har sagt till Tomme att det inte kommer att kosta något. Att jag ska sälja våra möbler och hitta nya som fynd. Drömmer
  • 2timearound
    Ökänd skrev 2010-08-24 09:43:34 följande:
    Fyllkajor. Har ni fest eller?
    Alibi skrev 2010-08-24 09:47:27 följande:
    Vi hade. Du var inte bjuden.
    No denim jackets allowed......
  • 2timearound

Ja, det är också fint men för gulligt. Jag vill ha det mer factory vintage. Jag ska ha ett gammal militäskåp i plåt också. Som typ det här.

www.blocket.se/lulea/Platskap___Kladskap___Logementskap_28226079.htm&w=3

Jag gillar zink och rost och pressglas och pärlspånt. Fina kombinationer! 

• 2timearound

Den sista bilden gillar jag mer. Jag tittar på sånt också men mer med marmortop som man ställer en vit skål på, om du fattar?

• 2timearound
    Nyfiken69 skrev 2010-08-24 10:16:01 följande:
    Seriemördarstuket alltså
    Du borde ha kommit på träffen din apa. Då hade du sett att det är trevligt och ombonat här. Men nånstans måste jag ju kunna stycka kropparna.........
Svar på tråden The return of the Lolilla