Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-10-03 12:14:01 följande:
    Lynx Lynx: Njae...nu råkade väl en dam vid namn Margareta Cederfelt använda detta som en rubrik i sin blogg. Folk roades över dette bevis på historielöshet och tryckte genast upp dekaler.
    gah ha ha ha!!
    men alvarligt talat är det ganska peitetslöst att skriva en blogg med den sloggan lite historie löst likssom
    även om det är en roman fran Lorenz Diefenbach fran början sa förknippar man det med dom olika lägrena
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-03 12:24:28 följande:
    Ja...de flesta av oss gör väl den mindre trevliga associationen.
    ja konstigt nog.
    dom var ju experter i att sno at sig saker fran andra nazisarna...
    jag tycker att det är spännande att se att dom folk tror att dom kom pa allt själva fast dom bara plockade at sig det dom ville ha som pa en stor buffet.
  • lokisse
    Crake skrev 2010-10-03 13:50:35 följande:
    Hejsan!
    tjenix
  • lokisse

hallooo snorgärsar vi har varit pa en jätte jätte lekpark i dag

• lokisse
    2timearound skrev 2010-10-03 18:33:23 följande:
    Hade du kul?
    ja kalas roligt faktiskt. minimopsen sat pa min mage i sin bondolino och mops och jag lekte järnet. kanan och dom stora grejerna fick pappa mops ta hand om (megamopsen?)
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-03 18:37:22 följande:
    Haha! Är han lekfull, din make?
    ja turligt nog! annars hade det nog inte kunnat bli vi.
    jag behöver nagon som leker med mig
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-03 18:44:34 följande:
    Varför blir det alltid snusk med dig?
    för att jag är en sa snuskig persson?!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-03 18:48:46 följande:
    Ja, du slog nog huvudet på spiken. Bra analys!
    ja jag kan när jag vill!
  • lokisse

jätte fina väggbilder!

Svar på tråden The return of the Lolilla