Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-10-06 09:36:12 följande:
    Var inte alls nedlåtande. Jag menade snarare att det är riktigt jävla jobbigt att bära alla kassar med nödvändigheter.

Ring ikväll efter 21 så kan jag ha skojskoj i telefonen med dig.
    min man tycker att betalandet är det jobbiga...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-06 09:41:28 följande:
    Löjligt. Att langa fram ett kort utgör ju knappast någon ansträngning alls. Det skulle väl isf vara om kontanter användes - dvs att han betalar med lite sedlar och får en massa tunga mynt tillbaka.
    jag tror att det handlar om en psykisk ansträngning...
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-06 09:54:50 följande:
    Kan jag inte tänka mig.
    annars är han mycke bättre pa att shoppa än vad jag är
  • lokisse

pa fredag ska dom börja med varan trädgard och i dag kommer mopsens säng

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-06 10:16:59 följande:
    Är du hemmafru?
    jupp!
    därav dom spännande sakerna som händer i mit liv
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-06 10:28:21 följande:
    Men du jobbade innan du kom till Tyskland? Eller jobbade du innan kidsen?
    ja jag jobbade innan tyskland och jag jobbade innan barnen
    hotell till största del och det är svart att hitta ett hotell jobb där man kan ha barn halvdags pa dagis (man jobbar oftast schift) och sedan trivs jag äckligt bra med att vara hemma och ta hand om mopsarna =)
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-06 10:37:03 följande:
    Jag skulle aldrig kunna vara hemmafru. Jag skulle vara så vidrigt lat och oduglig. Nej, jagbehöver ha krav och förväntningar på mig plus att jag verkligen måste ha kul med det jag gör. Nu menar jag INTE att man intre har krav på sig när man är hemma med barn, Jag har ju trots allt två egna så jag vet ju lite om det.... utan jag menar andra sorters krav.
    jag förstar precis vad du menar.
    jag kommer säkert att behöva göra nagot när mopsarna är sa stora att dom gar pa dagis.
    men da funderar jag pa ett pytte företag där jag kan göra om min hobby till arbete och sy barnkläder och annat skoj
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-06 10:42:04 följande:
    Ja, det där är väldigt intressant, Hade du några saker du radan har gjort som du kan visa bilder på?
    jag kan ta lite bilder i kväll pa ditt och datt.
    det mesta som jag gjort har jag gett bort men en del smatt och gott har jag nog som jag kan fotta
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-06 11:25:07 följande:
    Pricka fakturor måste vara jordens tråkigastre arbetsuppgift..
    det är därför jag inte blev sekriterare...
  • lokisse

nopp jag är här.

byter bara ett gäng blöjor

Svar på tråden The return of the Lolilla