Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-08-25 19:51:44 följande:
    Är det bara jag som funderar över förstasidan på FL?

"Hur länge ska han få bo kvar??" *bild på snygg fotomodell*

"Hjälp, jag har varit otrogen" *bild på snygg mamma med barn*

WHAT?  
    Ja, det är bara fula mammor som är otrogna. Äckliga kukhäxor med herpes. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-25 21:33:44 följande:
    *delar med mig av något privat och skamligt på fisbok*
    *springer dit* Har du bajsat på dig nu igen?  

Jag har också något att dela med mig av. men jag tror inte att ni kommer att älska och avguda mig lika mycket efteråt, så jag drar mig.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-25 21:33:44 följande:
    *delar med mig av något privat och skamligt på fisbok*
    Fy faaan.....vad bonniga ni låter. 
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-25 21:40:08 följande:
    Självklart kommer vi att göra det! Bikta dig och möt våran kärlek och förståelse!
    Jag vet faktiskt inte om jag vågar.......Skäms....det är inte PK om jag säger så.
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-25 21:42:12 följande:
    Ska du säga som var förebilden för
    ">den här
    reklamen! 
    Japp, that´s me! Eller inte....
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-25 21:42:17 följande:
    Inte VI!!!
    You heard me.

• 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-25 21:47:12 följande:
    Äsch då alla pk har lämnat gruppen
    Jag har så jävla svårt för religion. Och allra helst då islam. Det får mig att spy. Jag går runt och retar mig på alla muslimer, men mest av allt kvinnorna i slöja. Jag tänker inom mig saker som "ditt spöke" och "din dörrmatta" och andra elaka saker. Jag hatar att dessa människor använder något påhittat som religion för att leva som de gör.

För sakens skull vill jag också säga att jag försöker skilja på religionen och människan och jag hatar alltså inte männsikor med utländskt påbrå eller något annant sådant hemskt utan det är just religionsutövandet som går mig på nerverna.

Skäms

Nu hatar ni mig va?
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-08-25 21:50:30 följande:
    "inte PK" är bra
    Vi får väl se vad du säger............
  • 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-25 21:55:07 följande:
    HAha, du kan inte ens uttrycka en ickePK åsikt utan att lägga in en PK slutkläm! Skrattande
    Det vore ju bisarrt om jag hatade människor med uländsk härkomst eftersom jag själv har det!
  • 2timearound

Nu avskyr ni mig så mycket att ni inte ens förmår er svara.

• 2timearound
    Lady Macbeth skrev 2010-08-25 21:57:27 följande:
    fast det var ju inte utländsk härkomst du pratade om utan religion. 
    Jo, fast det är ju rätt vanligt att folk blandar ihop de två och det gäller att vara EXTRA tydlig när man pratar om sådana här åsikter. 
Svar på tråden The return of the Lolilla