Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-10-14 13:58:50 följande:
    Hejdå.
    stanna här!
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-14 14:04:20 följande:
    Ni kanske kan ha en kill-lolillaträff där nu byter recept. Som ett gäng kärringar. ni kan drick whiskey också. *hjälpsam*
    och äta varat köt riktigt blodigt!
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-14 14:09:31 följande:
    Jag kan servera er. Utklädd till fransk maid.
    jag kan ha min dirndl
  • lokisse

jag kan laga en filewelington till eran träff

• lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-14 14:19:26 följande:
    Lämna matlagandet åt karlarna. Du kan stå och se söt ut i din dirndl.
    annars kan jag ligga draperad nagonstans
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-14 14:27:24 följande:
    All you can eat? *kommer*
    ha ha ha ja det är bara att hugga in din lilla kanibal mätt lär du ju bli langt innan jag ens börjar fa tillbsaka min ungdoms figur.
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-14 14:31:05 följande:
    Tror inte det är magen hon vill äta.......
    utan öronen?
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-14 14:33:14 följande:
    Nej, jag ser ett par saftiga skinkor framför mig, jag.
    konstigt nog är min röv hysteriskt vältränad... det maste vara nagonslags anomalie
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-14 14:57:41 följande:
    Hahahahahaha! Det var en så idiot här inne precis

Snubben kommer in och vill ha nytt band till sin klocka. Han har en liknande på sig redan som han bytte band på för ett kort tag sen och nu vill han ha ett likadant till sin andra. Vi tittar och jag pekar på ett av de två banden som är i ödla (det han ville ha) men nej, det var fel. Pekar vidare på nästa ödleband och han bara -nej, 350 kr kostade det. Det jag pekade på först kostar 650 och det andra 375. Jag bara -Nej, vi har inte så många ödlor så det måste ha varit det här (pekar på det för 375).

Idioten bara (skrattandes elakt) -Inte, jag ser flera stycken här (och tittar först på Linda och sen på mig.....)

A-hole.
    Kräks
    som om du skulle vara sa billig
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-14 16:02:50 följande:
    VAd är en knull-gris?
    en lycklig jävel grisar har orgasm i en timme
Svar på tråden The return of the Lolilla