Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-10-13 22:56:15 följande:
    Nej, det gick över förväntan faktiskt.
    du har nog inte insett viden av det hela ennu. nagongang i natt sitter du där och skakar och skriker...
    *skikar en förebyggande kram*
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse

god morgon

• lokisse

det är frost och klart och kalt härligt

• lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-14 13:01:20 följande:
    Den typen av inställning kan jag nästan bli förbannad, men det handlar nog mer om jag verligen inte kan förstå hur man inte kan se mat och tillagning av den som en av livets stora höjdpunkter. :)
    tycker om att laga mat ,men jag hatar att äta själv.
    mops äter inte särskilt mycke utan vill bara ha saker att plocka med själv eller bli matad...
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-14 13:29:26 följande:
    vem matar dig?
    min feeder sa klart!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-14 13:33:55 följande:
    Good girl, ta en kaka till, det är du värd
    mmmm kaka!
  • lokisse
    Jazza skrev 2010-10-14 13:50:04 följande:
    Återstår frågan vadfan jag ser hos dig, då För jag har ju liksom redan förvandlats till urtråkig tvåbarnsmamma
    det är trygheten du avundas.
  • lokisse

jag har inte haft nagra sanna problem jag var nynfoman i stället.

• lokisse
    Jazza skrev 2010-10-14 13:52:34 följande:
    Tryggheten hur? Hus, gift och barn? Eller, hur tänker du då?
    mer som en huskatt i stället för en vildkatt likssom =)
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-14 13:56:57 följande:
    FUCK OFF U CUNT!

Du är inte min kompis längre. *sur*
    vet du hur mycke ohyra en vildkatt har?
Svar på tråden The return of the Lolilla