Inlägg från: lokisse |Visa alla inlägg
  • lokisse

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-10-14 16:19:44 följande:
    Jobbigt som fan. 
    menn fatta hur lätt det skulle vara att skaffa dendär timmen motion om dagen...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • lokisse
    Sven Justus skrev 2010-10-14 16:23:33 följande:
    Du har så märklig kunskap ibland.
    ja jag vet...
    vet inte varför men när jag hör nagot skumt sa är det omöjligt att glömma bort det sen
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-14 18:56:32 följande:
    Hej raring! jag ser verkligen fram emot att du ska gå på julmarknad med mig. Våga inte blåsa mig på det.
    ni ska ju komma till mig pa julmarknad
  • lokisse

god morgon mina domherrar och domdamer!
    hur mar ni i dag?
    här är allt bara bra vi har hämtat bilen fran besiktiningen och det gar frammat med varan trädgard dom lägger plattor/stenar och det blir sa fint jag är pa ovanligt bra humör hoppas att det haller i sig!

• lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-15 08:28:57 följande:
    Go'morron.

Funderar på att runka liv i gamla TP-tråden. Kan jag räkna med er medverkan?
    helt klart jag älskar värdelöst konstigt vetande!
  • lokisse
    SimplyTheBest skrev 2010-10-15 08:24:44 följande:
    Mörrn! Minusgrader idag. Katten - visst är det härligt med sånt humör?
    ja jag älskar när man vaknar och det likssom bublar av lycka i magen helt utan riktig anledning mer än att det är en ny spännande dag
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-15 08:36:54 följande:
    Helt okej. Vi krubbade god pasta, drack några öl och gafflade.

Planer för helgen?
    sa genomplanerad och organiserad son 2tim är sa vore det konstigt om hon inte hade planer
  • lokisse
    Jolly Bob skrev 2010-10-15 08:38:21 följande:
    Utmärkt.
    du maste länka in den bara jag har tappat bort den
  • lokisse
    2timearound skrev 2010-10-15 08:52:33 följande:
    Skickar du tillbaka på dig sen då? *intresserad*
    innan han hoppar i klänningen?
Svar på tråden The return of the Lolilla