Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-16 17:18:01 följande:
    Ashungrig är jag. SkrikandesJag glömde bort att både äta och dricka idag. Men jag jobbade på. *arbetshäst*
    Du kan få lite fulasch, om du vill? Den var skitgod. Ungarna var inte så impade, dock.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-16 17:21:02 följande:
    Jag hoppar maten och tar ölen. Deal?  
    Men idag är det fulasch, ingen riktig gulasch, så ingen öl till, tyvärr. Men nästa gång, så! Dock serverar vi inga anorektiker här, så för att få bärs måste man äta.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-16 17:23:35 följande:
    Jahapp. Jag kanske kan äta lite dårå. Det låter gott med gulasch.  
    Ja, det är hemskt gott, faktiskt. Speciellt när det är kallt ute och gulaschen är stark

Mfern är nog på ingång. Jag kan hinna till träningen, men har jäkligt ont i halsen, nu på kvällen, så kanske hoppar jag det, ändå..... Inte bestämt mig, men visst hade jag behövt en helkväll i soffan/sängen. Ungarna vaknade en miljon gånger i natt.
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-16 17:38:35 följande:
    Jag glömde träningsväskan hemma, men idag innebär det inte utebliven träning som det brukar göra utan att jag får en extrapromenad till gymet! (fast jag tänker fortfarande inte simma någon mil, sådetså!) 
    Way to go. Simma en mil nu, med, det är lätt gjort! Kom an, du kan! //Paolo
  • Jazza
    Zchimla skrev 2010-11-16 18:10:19 följande:
    Nån som känner för en sjukskrivning?? Bara kom hem till mej och ta en promenad i gummistövlar (eller andra hala skor, stilettklackar eller nått) så kommer du behöva en sjukskrivning inom kort
    Haha, va?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-16 18:31:38 följande:
    Latar du dig fetknopp?   
    Ja, som fan. Mår riktigt kass, det bara sprang rakt på mig
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-16 18:46:35 följande:

Men jag tycker att det är värre att han ska sitta naken vid hennes fötter. Tjejfilmer ser man hellre med tjejer dessutom.
    Ja, jag vet faktiskt inte vad jag hade gjort om Mfern gjorde en sån grej, Fuck, vad osexigt.
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-16 18:58:47 följande:
    Det är ju rart att han VILL göra något fint, synd bara att han inte har en aning om vad liksom. Obestämd
    Jag vet inte, jag...
    Nu skall jag se på crappy amerikansk ungdomsserie och kura under gosfilten en stund.
  • Jazza
    Blygdläppen skrev 2010-11-16 19:25:24 följande:
    Erkänn, du kollade på 90210!!
    Värre....
Svar på tråden The return of the Lolilla