Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-17 14:04:15 följande:
    Mitt svar var ju MINST lika realistiskt som hans story
    När det gäller dig, så
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 14:26:50 följande:
    Jag undrar mest vad Freddan sitter och surfar just nu............Drömmer Big Girls? Feeders Inc?
    Ja, någon av hans startsidor, ja...

Nu har jag bytt garderbo till ungarna och rensat lite. Befriande! Det tyckte inte barnen...
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 16:07:15 följande:
    Hahahahaaaaa! Jo, den här tjejen behöver ju verkligen stylingtips. Not.

Behöver stylingtips! Vad tycker ni? Hjälp! Vad är det ni brukar säga om mig? Att jag går med håven.........
    Hmm, men hon får klippa sig lite, hon är ju inte elva, liksom... Men supersöt!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 17:26:09 följande:

Såhär mysig ska jag vara när jag går omkring hemma och har jul

Fast jag ska ha tjocka ullstrumpor med renar på också. Och vitt linne *längtar*

Velour, alltså?
    Gillar färgen, den blir skitfin på dig!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 17:39:11 följande:

Hjalmar Söderberg skriver i Doktor Glas: "Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill ingiva människorna någon slags känsla. Själen ryser inför tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst."

Comes to mind.....
    VA, HAR DU LÄST DR GLAS? Jag är i svår chock just nu!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 17:40:31 följande:
    I know jag såg att du ringde ska jag slå en pingla när jag sitter i bilen? Så vi kan frossa i din nya anställning
    Middag om en stund (det var i fm jag ringde och skulle leverera mina good news, bara ) Mfern serverar skräpmat idag, jag hostar och fryser
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 17:59:28 följande:
    *bitchslappar*

Vafan tror du att jag är för retard?! Svara inte........
    Sven Justus skrev 2010-11-17 17:41:46 följande:
    Det tror nog inte :)
    Oj, inte alls, jag trodde bara att du hade lite...eh... annan smak.

Kan vi älta det imorgon? Jag mår verkligen inte bra och det är highlife fram till ungarna lägger sig, då skall jag stupa. Men jag pratar gärna imorgon, om det är ok?
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 18:02:40 följande:
    Var inte så jävla undergiven. Då ringer jag bara därför. Som straff.......Drömmer
    Men jag vet ju vad som händer om jag inte kollar av med dig, innan jag låter bli att svara i telefon.... Växeltjejen på Mferns jobb hade undrat vad det var för galning som ringde och ville veta att hans fru levde, liksom....
  • Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-17 18:42:16 följande:
    yo!   
    Yo! Läget? Simmat en mil,ännu?
  • Jazza

Pepparkakor är hemskt gott. De hemgjorda är godast, men det är nog den absolut tråkigaste kaka att baka. Alla kategorier. Som tur är har Mfern, hans syrra, deras kusin och alla barn en tradition: de samlas och bakar pepparkakor. Jag och deras män brukar dricka bärs och se någon bra match och äta nygräddade pepparkakor Den 12/12 bär det av i år.

Svar på tråden The return of the Lolilla