Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-17 08:53:36 följande:
    Bra för mig att läsa det. För då kan jag ur mig villfarelsen att det blir bättre med Ville närmaste månaden.. :)
    Mmm, fast E har alltid sovit 19-07 i princip. Hon stökade kortare perioder, dvs vaknade en gg/natt. Hon har varit så sjukt lätt (och är ff) med sömnen, så med S hade vi förväntat oss helt galna nätter, hon är också ganska lätt, har svårare att komma till ro på kvällen och kan vakna några ggr men är nog lättare än genomsnittet. Jag är bara sjukt gnällig med sömn och vill sova ordentligt
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-11-17 09:13:18 följande:
    Dagens filmtips : The Red Violin
    Något djupt och svårt, gissar jag? *vägrar*
  • Jazza
    Sven Justus skrev 2010-11-17 09:54:17 följande:
    Sitter och skriver ett välkomst/kickoff-tal tills imorgon kväll. Men det är banne mig inte lätt smatidigt som man ska hålla ett vakande öga på inläggen här...
    Jag är grym på tal, synd att du inte finns lite närmare, så hade jag kunnat hjälpa dig. De hade blivit sjukt impade...
  • Jazza

Jag fick jobbet Skall skriva på pappren på måndag! Heja mig!

• Jazza
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-17 11:43:01 följande:
    Jag tvivlade inte en sekund på det! Bra att jag hade rätt
    det tycker jag med!

Nu skall vi åka och handla, ungarna klättrar på väggarna och jag med.... see ya!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 12:08:22 följande:
    Min svägerska, som jag inte kommer så bra överrens med men som jag ändå bryr mig om, har det rätt jobbigt nu.

Hon är snart 40 år och väntar sitt första barn. Mannen som är far har lämnat henne för en "exotisk dansare" från Las Vegas. Han mailar och skriver och telefonterrar henne med att han ska ha halva vårdnaden (i USA då) att han inte tänker bidra med några pengar, att han inte tänker hjälpa till med något och att han är så kär i sin nya tjej och deras "nya familj". *suck*
    Oj, shittans, vad tillställt det kan bli Hoppas det ordnar sig, bra...
  • Jazza

Tack för grattis, Midka o Pannkaka

Vi har handlat, det gick alltför smärtfritt och fort Vi skall äta en pepparkaka och sen kanske ut och leka lite. De behöver verkligen vila lite, men ingen mer än jag verkar nappa på det erbjudandet. Snorisar!

• Jazza
    2timearound skrev 2010-11-17 13:37:53 följande:

Ja, grattis då?

Oväntat sex?
    Dina svar lät så härligt bittra
  • Jazza
    Semper Idem skrev 2010-11-17 14:11:43 följande:
    Grattis Jazzan {#emotions_dlg.flower}
    Tack!