• M C

The return of the Lolilla

Nu har jag iallafall anmält en av idioterna. En religionsdåre som gick till sånt angrepp mot mig i en tråd att jag undrande vilken sten han kravlat fram under.

Mormoner är fan inte kloka!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-21 21:15:34 följande:
    Förväntar mig inget annat från dig men med de andra harpynjorna vet man aldrig så noga med

Jag som är så snäll!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-21 21:37:24 följande:
    Jag vill påpeka att jag är astrött, måste plugga, har tenta imorgon och säkert få sitta hela natten då jag fortfarande inte fattar vad kursen går ut på (typ, känns det som). Tycker att ni ska tycka synd om mig....
    *är avis på*
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-21 21:39:32 följande:
    Tyck synd om mig så för helvete!! Lite i alla fall? Snälla....
    Mja....

Nä. Du är lyckligt lottad.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-21 21:48:40 följande:
    WTO bland annat.
    Gud så ospännande.
    Jag beklagar.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-21 22:53:05 följande:
    Jo jag har ganska jobbig foglossning men värst är det med ryggen och magen. Magen är så tung nu och det känns som att bubblert är större än utrymmet där inne det och att matsmältningen typ lagt av gör att jag mår ganska illa hela tiden.
    Japp, en klockren åtta på gnällskalan. *nickar*
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-21 21:54:07 följande:
    Finns det verkligen vuxna männsikor med heltidsjobb och ett eller flera barn som knullar 1-2 ggr per dag? Eller ens varje dag? Gör ni det?
    Nej för fan.
    Jag har ett sexliv, nån gång varje månad och ibland upp till6 ggr/månad. Men mer än det finns det absolut inte ork till.
    Men mtp hur många timmar gubben jobbar och att vi har två små barn så är det un-fuckin-belivable. Jag har inga kompisar (alla är i samma sits) som pippar lika ofta som vi gör. De enda som ens kom i närheten har gjort slut nu.
    De flesta har inte gjort det på nåt år eller så nu.
  • M C

Men vi gjorde det inte ens 1-2ggr/dag när vi var nykära. Även om vi är sexuella/sensuella så har det aldrig varit huvudsaken i vårt förhållande.

Man kan säga att vi är för värmekänsliga båda två - minsta svett och värme och vi klarar inte ens av att ha sex.
    Men vi myser ofta, inte FL-myser utan myser med varandra.

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-03-22 00:12:47 följande:
    Knulla? Vad ska det vara bra för när man skaffat sig den barnaskara man vill ha?Nu ska jag läsa "Om Jesus" av Jonas Gardell.
    I rest my case.

Säg till om den är jättebra, jag är lite tveksam till om jag ens vill veta hans sida faktiskt.
  • M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-22 06:16:18 följande:
    I de förhållanden jag varit i har det knullats minst en gång per dag. Men så har dessa förhållanden bestått av två unga barnlösa studenter/slackers.
    Gubben är mitt första och enda förhållande som varat i mer än tre veckor. Jag vill inte ens räkna idioten som slog mig, där var jag kvar i 4 månader.
    Har alltså aldrig haft sex en gång om dagen regelbundet.

Lyllos dig!
Svar på tråden The return of the Lolilla