• M C

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-03-19 22:48:28 följande:
    Det finns 10 typer av människor, de som kan räkna med binära tal och de som inte kan det (boring, jag vet ... )
    HAhahaha, ja den har jag glömt bort tom! Tom gubben gillar den, skitbra!
    Den finns väl som Tshirt med va?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-19 22:50:14 följande:
    Spräck inte trummhinnan bara, det gör för jävla ont!
    Jag försökte undivka det men efter kvällens övningar så var där tjockt av skyddande vax. Det rinner till när man sitter i för högt decibelltal för länge.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-19 22:53:22 följande:
    Tala för dig själv  
    *lbrplbplrlbplrpb*
    Du är en nörd, försökt inte med mig.
    I now my peeps.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-19 22:58:21 följande:
    Vad är vi andra då?
    Underbara!
  • M C
    Ord blind skrev 2010-03-19 22:59:24 följande:
    Inget ont som inte har något gott med sig! ¨
    Nej, just det.
    Men å andra sidan, hade jag suttit bredvid nån trevlig lågmäld lugn tant så hade jag hasat mig därifrån. Lungt och fint.
    Orsak och verkan.

Hela tjottafräsen med just det här jobbet kan få mig att triggas på alla 8.
    Jag kan lungt konstatera att det är få som kan jobbet bättre än jag, om någon. Lika bra är det några men jag känner inte ens tio av över 300 som jag faktiskt jobbat med. Men iom att många är sådana fullblodsidioter så får jag mycket skit för saker de hittar på själva om jobbet. Jag vet att det är hittepå eftersom alla "stationer" har egna regler om allt. Har själv skalat bort mycket onödigt och där får jag jämt skit. Även av chefens chef, men han är lika jävla korkad han. Tröttsamt.

Men det är bra betalt och jag behöver faktiskt inte tänka öht. Jag får tom välja när och om jag ska jobba. Det är ett sjujävla extraknäck som jag haft i snart 22 år.

Det som triggar mig är alla idiotiska utspel fullblodsidioterna har för sig. För kanske 8 år sen ändrade de(som i lokala facket) reglerna för pensionering enkom för att göra sig av med två kanon-tanter. Jävla kärringar! Jag har sagt vad jag tycker om det, högt och ljudligt. Det passar inte alls att jag är så motvalls, men vad ska jag säga? Kan ju inte tiga när det ryker två bra snälla och trevliga och kvar är 5 satkärringar. (alla är gamla nog att vara min morsa)

Vissa är så jävla korkade att jag inte ens kan heja på dem. Hur illa är det då?{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-19 23:02:16 följande:
    Vad är det fär pk-svar? Säg nu!
    Mäh, vaddå? Ni ÄR ju underbara!

Det enda som är med nördar är att vi har konstig mattehumor och tycker det är kul att göra nördtester.
    Man kan inte umågs med nördar allena, det blir för skruvat då.
  • M C

Jag har tittat på nästan alla program av Så ska det låta, tom gjort egna varianter men HALLÅ!
    http://svtplay.se/t/102966/sa_ska_det_lata
    Det här är det bästa någonsin!
    Har gråtit två gånger, sjungit högt och ljudligt 10 gåner och ryst i princip varenda låt.

OMG MF SHITT AND ASS!
    Hur jäval bra får det vara!

• M C
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-20 07:42:57 följande:
    Bara för att du vill besudla de där unga vackra oskuldsfulla pojkarna!
    Ja, jag vill besudla dem lite, men glöm inte att Erik är 32. Det är inga snorungar vi pratar om. Alla är äldre än du är.
    Ord blind skrev 2010-03-20 08:37:15 följande:
    Skönt att få det ur sig? Det är illa. Jag har också haft ett par kollegor som jag inte ens hälsar på.... Det är inget roligt alls faktiskt. Fast jag tycker nog det är värre att känna sig tvungen att hälsa på folk jag inte vill se på över huvud taget. Jag får ont i magen då.
    Ja, fy fan va skönt det var! Tack för att du läste, det är ju inget tvång. Seriöst, det finns några individer jag inte ens kan titta på för jag blir så arg. I samtliga fall är det folk som genom sin urbota idioti gjort någon annan illa. Man kan lungt säga att för att förtjäna mitt hat har du gjort något riktigt korkat. Jag hatar inte ens folk som är dumma mot mig!
  • M C

Har varit på stickcafe och pratat skit med folk. Alltså, är det konstigt att tycka att Carola är korkad? En av tjejerna ville byta samtalsämne när jag sa att hon är blåst.
    (det var appropå att hon var värdelös i så ska det låta)

Svar på tråden The return of the Lolilla