• M C

The return of the Lolilla

Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-22 08:50:32 följande:
    Slka ni sova bort hela denna fina dag, latmaskar?
    Ja? Nåt fel med det?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-22 11:50:26 följande:
    Vi knullade igår.... det är gött som fan, ju! Med nyinköpta, ätbara massageoljan Rekommenderas
    *noterar*
    Vi höll på med sånt i ungdomen, men sen hände 30årsgränsen.
    *höjer ett varningens finger*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-03-22 12:08:13 följande:
    Hur gammal tror du att jag är, om jag får fråga lite vänligt? INTE kolla FB!
    Några år yngre än jag är.
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 12:24:27 följande:
    SHIT!! Jazza är fan två år äldre än mig! jag var övertygad om att hon är ca 21bast
    Hahahha, snorhyvel!
  • M C

BTW: jag har ett gnällo till salu här, någon sugen på lite pip? Nicket, du och han kan väl gnälla ikapp?

• M C
    Jazza skrev 2010-03-22 12:31:14 följande:
    Så jag har alltså passerat det magiska 30strecket med libidon i behåll
    Mmm, det trodde jag att jag gjorde med. Det kommer inte över natten, det kryper sakta på från 22årsåldern tills man en dag är 65 och helt oförmögen.
    *tittar misstänksamt omkring*
  • M C
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-22 12:31:07 följande:
    Nej tack jag står över har tillräcklig ångest över att jag snart är tvåbarnsmor
    Med rätta!
    Den som sa att en eller två inte gör någon skillnad LJÖG!!!
  • M C

Jag hörde i min ungdom att kvinnans sexuella peak är vid 35 och mannens vid 21.

Har hittils inte sett något som tyder på motsatsen.

• M C
    Jazza skrev 2010-03-22 12:40:08 följande:
    Nej, nej, jag har mer och bättre sex för varje år som går... din teori stämmer inte, inse det nu!   *livrädd*
    Hehehe, blev du rädd? {#lang_emotions_djavulsk}
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-22 12:43:58 följande:
    Nä, nu låter jag er snacka vidare själva
    Okej, men det blir tomt utan läppen!

Jag har sett Shutter Island. Det var skitbra. *rekomenderar*
Svar på tråden The return of the Lolilla