• M C

The return of the Lolilla

Hercule skrev 2010-03-20 17:01:55 följande:
    Nej, det är konstigt att ha hört henne prata utan att tycka att hon framstår som korkad.
    Ja, eller hur? Röst o bröst, noll hjärna. En klockren lättpära. Den tjejen hade en egen teori om varför hon var så värdelös i SSDL som gick ut på att det låser sig i huvudet på C vid sådana tillfällen.
    Min teori (mycket troligare mtp att idioten seriöst tror att man kan bota bögar med förbön) är att hon inte kan andras låtar för att hon är ett korkat egon.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-20 17:07:19 följande:
    Vad gör ni?
    Försöker hitta någon att terrorisera.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-21 15:08:04 följande:
    Sexchatt det här? *drar genast av mig trosorna* Oj jag glömde! Har ju precis knullat............
    Najs!
    Det är ju helg så vi laddar inför kvällen. Igår somnade gubben i soffan framför James Bond, det blir inte så myckdt pöka då.
    Å jag som glodde på True Blood å allt...
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 14:23:54 följande:
    Nähä mina kära fån, nu står handling på schemat. Funny. Inte.
    Hörde jag shopping?{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    2timearound skrev 2010-03-21 15:13:42 följande:
    Vi dukade fram fika, satte på en ny tecknad film som ungarna inte sett (sparat för sådant tillfälle) . Sen låste vi in oss i sovrummet. Det trevliga var över på sisådär 15-20 min och ungarna sitter fortfarande på nedervåningen framför tv:n, har inte märkt nått.....
    *hehe*
    Ja, vi har provat en sån grej, med ett nytt dataspel. Funkade superbra!

Men storeman är lite trött på dataspelen vi har.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 16:10:32 följande:
    En tråd som säkerligen kommer väcka många tankar. Jag brukar inte ge mig in i trådar som behandlar somliga ämnen. Abort är just ett av de ämnena. Min åsikt är den att fri abort ska finnas, av olika anledningar. Orkar inte delta i de trådar som rör ex just arborter då jag vet att jag då inte hade kunnat hålla mig från personangrepp. Eloge till dig som pallar med att engagera dig i trådar som berör känsliga ämnen Nu ska jag spela Sims3! Later!
    Mja, jag brukar inte heller ge mig in i känsliga ämnen men det här handlar om varför lagar ser ut som de gör.
    Anledningen till att jag skrev dit abort är för att just abortärmord-mupparna har så jäkla dålig koll på sånt.
  • M C
    SimplyTheBest skrev 2010-03-21 15:56:22 följande:
    Vanlig handling, alltså mat. Hur kul är sådan form av handling?
    Bättre än att inte kunna handla nåt.
    Jag är optimist, allt shoppande är kul.
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-21 20:29:58 följande:
    Jag är orolig för bestående skador på min IQ och mitt estetiska sinne, men tiden får utvisa.
    Jag bestämde mig för att jag inte vill veta mer om dessa kvinnor, fick ett nervöst anfall redan förra året.
    Vi vill inte se nervösa anfall modelll C igen, det går ut över folk på nätet.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    Hercule skrev 2010-03-21 20:48:03 följande:
    Jag har aldrig sett det innan, det här var kanske fem minuter och jag tror inte att jag vill se det igen. Å andra sidan var det här bara en av dem, de andra kanske är vettiga -vad vet jag?
    Nej. När Anna Anka är den enda som ens har något som påminner om intelligens - ja du kan räkna ut resten.
Svar på tråden The return of the Lolilla