Inlägg från: M C
|
-
-
Gonatt snyggo!Jolly Bob skrev 2010-03-18 23:55:50 följande:Ska dominera huvudkudden nu.*Flåsar lite i Pancacans öra*Nattinatt.
Dröm dominadrömmar im mig! -
Jag valde att bo här, vad är det för fel på det då?HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-19 09:25:07 följande:Fan va najs att inte bo i Mordor!
Fast om gubben får sin vilja igenom blir det sydamerika. Han lobbar för att vi ska få åka med hans jobb till argentina eller brasilien. -
Men det är inte jag som är bromsklossen, det är hans jobb. Jag har okejat, hans skulla aldrig dra igång en sån kampanj utan att ha mig med i båten.M C skrev 2010-03-19 09:35:17 följande:HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-19 09:39:11 följande:Din man verkar vara smartare än dig. Det är så sant. Jag kan parata med karln utan att få minsta lilla stödsignal och knappt ögonkontakt sen kan han hävda att jag inte berättat något för han. Bäst är att baka in frågor eller avkräva en bekräftelse på att meddelande är uppfattat.Min teori är att alla män har mer eller mindre drag av autism så det gäller att vara specefik i kommunikationen med dom.Jag valde att bo här, vad är det för fel på det då? Fast om gubben får sin vilja igenom blir det sydamerika. Han lobbar för att vi ska få åka med hans jobb till argentina eller brasilien.
Fan, jag skulle svimma av glädje om jag fick bo i nåt spansktalande land några år!(som inte är spanien då, är lite less på det)
Ja, jag vet att brasilien är portugis, men hey, jag fattar tom italienska! SÅ olika är de inte. -
Alla är snygga där!HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-19 09:58:19 följande:De snygga karlarna i de länderna är jävligt snygga. Alltså Inte alla men dom som är det.
Jag kommer vara den Rosa Elefanten, som apan på furuvik typ. Den enda som inte är brun, smal och snygg.
Men det finns så mycket kul i sydamerika. Värme tex! Jag skulle inte ha ont i lederna öht! -
lokisse skrev 2010-03-19 09:48:34 följande:precis man kan prata och prata och prata och och sedan har man ingen aning om om manen hört nagot alls eller om han bara ignorerar allt rakt av.att friviligt ge ifran sig ett ljud som visar att man hör en tycks vara mycke svart.jag brukar peta pa honom och säga -nu ska du bruma lite medhallande.
Maria, autism är bullseye - man får aldrig säga något i förbifaten, det susar rakt förbi.
-
Lägg krokben för fanskapet i trappen och sno hans biljett!Jolly Bob skrev 2010-03-19 10:00:35 följande:Så pass?Mesen: Naj..fortfarande bara en äcklig kollega som ska åka dit.
-
Kaffe? *bjuppar*SimplyTheBest skrev 2010-03-19 10:05:47 följande:Tror jag är lite övertrött *fnittrar*
-
Jepp, det enda som kommer hända är att jag sitter i värmen och skriver året runt isf i snö och kyla som nu. Kamraterna IRL står ut utan mig nåt år. De kanske tom skulle åka dit och hälsa på! Det är bara en jävla massa barnkalas iallafall. De gånger vi umgås utan tårta är lätt räknade på ett finger.HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-03-19 10:07:58 följande:Hahaha! Kör hårt det finns ju internet där oxå
-
Kan du segla med? Du är ju som ett multitool!Användarnamn är för mesar skrev 2010-03-19 10:03:02 följande:Förjävligt när kollegor får göra kul saker. Funderar på att dra dit nästa vinter, och segla över till Colombia.