Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-04-07 11:46:52 följande:
    Nåt du studerar närmare?
    Nej, jag borde studera extern redovisning....
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind

Jag passar på att dra jag med. Jag borde ha varit färdig nu med plugget....

?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Mariohn skrev 2010-04-07 11:45:10 följande:
    Jag är din vän
    {#lang_emotions_kiss}
  • Ord blind

Norrmannen med det fulaste namnet jag har legat med hete Torstein, Stian hade ett fult namn också....

• Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 15:48:40 följande:
    Hahaah mitt norska ligg Leif hade en bror som heter Torstein
    Jag har även legat med en Siwert.... Kommentar överflödig.....
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-07 15:55:56 följande:
    Tycker det skulle vara roligare att ha Dagens idiot istället för månadens medlem.
    Tycker du ska föreslå detta till FL redaktionen....
  • Ord blind
    Bam skrev 2010-04-07 16:04:05 följande:
    En mycket stark kandidat! www.familjeliv.se/Forum-4-188/m51793379.html
    Jag tror faktiskt hon är dummare än gudsmänniskan, hon ska ju dra in någon annan i sitt elände.
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-07 16:07:22 följande:
    Skämmes ta mig fan!
    Ja, det var verkligen pinsamt. Den mest värdelösa jag har haft mellan bena också. Och då har jag ändå varit med en vars utrustning var i samma storlek som min tumme.... Han var fan bättre!
  • Ord blind
    Vik hädan skrev 2010-04-07 16:15:40 följande:
    Var glad för det
    Jag har knullat runt en del. Kan säga som så nu när jag sitter med man och barn att jag hade gärna skippat 4/5 delar av mina partners. Faktiskt. Det har inte gjort mig bättre i sängen och ger mig inget som helst mervärde idag att veta att jag knullat runt.
Svar på tråden The return of the Lolilla