Inlägg från: Ord blind |Visa alla inlägg
  • Ord blind

The return of the Lolilla

Vik hädan skrev 2010-04-07 16:27:26 följande:
    Jag har bakom mig några längre förhållanden på 4, 2 och 1 år, och eftersom jag är väldigt monogam av mig så blev det ju rätt dåligt med nytillskott under de perioderna, men sen har jag hållt mig till KK's mest under singeltiderna så där har jag inte heller haft så många olika, så jag ligger på 10 st och det är jättelite jämfört med de flesta av mina vänner.
    10 är en bra siffra. Låter väldigt lagom tycker jag.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-07 16:58:12 följande:
    Nej det enda extra som runtknullande kan ge på sin höjd är kondylom. *förbannad*
    Slapp kondylom men flatlöss gick mig dessvärre inte förbi. Men hellre flatlöss än något annat.
    ?Fakta? är ofta inte en absolut sanning utan ett mer eller mindre välgrundat tyckande av personer med varierad tyngd.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-07 17:22:41 följande:
    hur manga?
    Jag vet faktiskt inte. Runt 50.
    2timearound skrev 2010-04-07 17:23:20 följande:
    Absolut! Absolut...........om man är 19.
    Vem sa något?
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-07 17:38:04 följande:
    inga sjukdomar men en oönskad graviditet.
    En indirekt oönskad graviditet med min dåvarande pojkvän. Som väl var gjorde jag abort. Han visade verkligen sitt rätta jag när jag hade blivit på smällen så abort var inget svårt val. Man kan inte ha barn med en instabil idiot.
  • Ord blind
    lokisse skrev 2010-04-07 17:41:42 följande:
    och ha samma avatar i olika färfger
    Samma avatar fast olika frisyrer....

Nej tack.
  • Ord blind
    Ökänd skrev 2010-04-07 17:44:42 följande:
    *STYJKEKJAMAJ*
    Är så glad att jag inte har med idioten att göra.
  • Ord blind

töntar

• Ord blind
    Bam skrev 2010-04-07 20:29:09 följande:
    Kopierat från spytråden: "Ska till tandläkaren idag... hur stor är risken att man blir smittad där? Dom är ju i massa munnar och pillar...Steriliseras allt i rummet (dvs lampa, datormus mm som dom tar i när man är där) efter varje patient? Nån som har en aning?!Ja, det vet väl alla att dom stoppar in lampa, dator och mus i en stor steriliseringsmaskin?
    Eee ähhh Va?
  • Ord blind

Fick med mig att pissnisse är lärare. hoppas för guds skull att han inte lär ut sex och samlevnad, eller moral för den saken skull.....

• Ord blind
    Jazza skrev 2010-04-07 20:44:24 följande:
    Du vet var Kastrup ligger, no?
    Stockholmarnas världskarta inkluderar inte platser utanför stor-stockholm konstatarade vi ju på förmiddagen idag.... Syns inte, finns inte. Geografi verkar inte vara ett skolämne norr om Vättern.
Svar på tråden The return of the Lolilla