Inlägg från: Ökänd |Visa alla inlägg
  • Ökänd

The return of the Lolilla

Jolly Bob skrev 2010-05-05 13:19:41 följande:
    "För att vara här"? Ni är ju här för MIN skull, inte tvärtom.
    *pekar på trådens rubrik*
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jazza skrev 2010-05-05 13:22:51 följande:
    Där jag jobbade förut, jobbade en kärring som var utsänd för att testa mitt tålamod, kan man säga... HON hade sån slemmig rökhosta och satt och typ slemmade jämt... När jag var gravid så mådde jag ju jävligt illa, så varje gång hon hostade så spydde jag i min papperskorg
    Fan va vidrigt. Hatar folk som håller på och äcklar sig typ hostar och snorar. Hatar de som snyter sig bland folk också. Fan gå in på en toalett och äckla er.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Jolly Bob skrev 2010-05-05 13:25:56 följande:
    Fanns en tråd för folk som saknade KUKEN. Den lades ner efter 2-3 inlägg.
    Ja du ser... det brukar gå så med trådar som är mindre viktiga.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Ord blind skrev 2010-05-05 14:41:48 följande:
    Så länge du faktiskt vill rökla kommer du inte att lyckas med att sluta. Du sitter här och säger att du saknar cigg. Jag skulle aldrig kunna bli feströkare, skulle jag ta ett bloss så är jag fast igen. Och det vill jag inte, för jag vill inte röka. Jag gick som jag sagt tidigare från 30-40 cigg om dagen till 0. Ingen nertrappning, inget nikotinsubstitut utan tvärt slut. Den 30 september 2007 fimpade jag min sista cigg. Hur gjorde jag det? www.prisjakt.nu/bok.php?p=1022786
    Jag läste den där boken när jag hade lyckats trappa ner till noll och ingenting. Jag hade till och med haft rökfria dagar. Men allt snack om att man är fast om man använder substitut gjorde att jag kände mig totalt mislyckad och gav upp. Misstänker att jag bör lobotomeras för att lyckas.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Varför funkar inte citatsfunktionen???
    *spottar på FL*

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Bam skrev 2010-05-05 22:37:14 följande:
    Vad fan är det som är så illa med att vara rökare? Att ni icke rökare tycker det luktar illa?Fuck you!
    Nej, att vi dör.
    Skit i om "de andra" störs av lukten, men vi dör...
    En nära vän dog nyligen i lungcancer, det var inte en vacker syn.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    Vik hädan skrev 2010-05-05 22:45:41 följande:
    Jag tycker cigarettrök luktar gott. Nuförtiden känner man ju dessutom bara äcklig svett och fislukt på krogen eftersom man inte får röka inomhus längre
    Ju mindre jag röker desto mer känner jag den. Jag tycker inte den luktar äckligt, men jag blir irriterad och vill röka.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Fortsätter partypopa:

Vi tog hem honom från hospis och vårdade honom i hemmet in i det sista. Det satte sina spår.

Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd
    SimplyTheBest skrev 2010-05-05 22:56:58 följande:
    *kramar om*Tillägger: du klarar detta! Det kommer gå bra! Kämpa på!
    Hoppas det.  
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-05-05 22:56:27 följande:
    Det måste verkligen ha varit jättejobbigt för er men säkerligen väldigt uppskattat från honom. Starkt gjort lolilla!minns från min tid i hemtjänsten så väl en kvinna med kol nej det är inte vackert int
    Japp, det sög ganska ordentligt.

2timearound skrev 2010-05-05 22:55:17 följande:
    *kramar* Var glad att du inte har sån här otur när du tänker! www.familjeliv.se/Forum-5-98/m52371733.html
    Ja du, även om jag var lpobotomerad skulle jag inte ha sån otur.
    Burn hajfajvmöppar burn.
  • Ökänd

Fy fan vad jag hatar när texten blir grå. Och nästan ännu mer hatar jag att jag inte lyckats lista ut hur det funkar och hur man fixar bort det.

Burn hajfajvmöppar burn.
Svar på tråden The return of the Lolilla