Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-10-27 14:42:06 följande:
    Är det en bitchfight på gång?
    Du kom precis lagom. Popcorn?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 14:43:57 följande:
    Det där är inte sant. Nu får du faktiskt ge dig. Jag sitte rinte och diksuterar fittor på FL. Jag har kommenterat i tråden med gråmålade fittbilder där folk kallade alla fittor med "dolda inre blygdläppar" för "barnfittor" inget annat. Nu ställer jag inte upp på dumheterna mer. Jag är som sagt ledsen om jag har skämtat överstyr men jag tycker inte att jag på något vis är grövre än någon annan här och med tanke på hur det är ok att skämta med mig har jag inte förstått att ett specifikt utseende är så 2känsligt" eller upprörande.

Med det drar jag även från denna tråden
    Mvh
    Fet dvärg (varje gång jag loggar in) 
    Skämtar du nu, mara? Du kan ju inte bara dra för att vi inte tycker samma?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Ficker, om du läser så vill jag att du kommer tillbaka och diskuterar klart det här.

• 2timearound
    Mariohn skrev 2010-10-27 14:52:39 följande:
    Jag var lite ironisk...Ja har inte dragit. Inte heller har jag plötsligt fått ett utspel och pekat finger åt någon specifik för att jag ibland tar lite illa vid mig när det skämtas om vikt
    Bra, skönt. Blev lite orolig där ett tag.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-27 15:06:37 följande:
    Jaha?
    Hej girlcrush Please gjut olja på vågorna.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-10-27 15:07:36 följande:
    Jasså...kanske jag missförstod då, men för mig såg det iaf ut som en diskussion kring om det är ok med olika utseende på blygdläppar.

Men skitsamma...jag forstätter att jobba istället.
    Nej, stanna. Jag vill prata.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-10-27 15:16:24 följande:
    Men jag skall på intervju på fredag Heja mig!
    Vad ska du ha på dig? Det är den stora frågan Grattis babe.
  • 2timearound

Kateter är helt vidrigt

• 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-10-27 15:26:07 följande:
    Vilket gör det till ett givet diskussionsämne...
    Har du haft en nån gång? *viskar* ......gubbe........
  • 2timearound

Snart kommer lill-Mikkis med kexchoklad......det börjar visst bli en vana. Drömmer *mums*

Svar på tråden The return of the Lolilla