Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-08 19:23:46 följande:
    Jag vet inte. Jag är inte frisk. Jag blir lika förfärad varje gång och sitter och rapar mitt mantra "Det är ju helt sjukt att folk tittar på detta M...Vad är det för jävla människor som tittar på sånthärskit????" 

"Du"  
    *skrattar*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-08 19:26:11 följande:
    Jag har sett kortisar ur det, svinroligt verkar det Vansinniga gamlingar En grej var att det kom ut tre rufsiga, skitiga pensionärer ur ett buskage (två kärringar och en gubbe) och knäppte brallorna och drog på blusarna, typ. Förbi går en ung tjej som pratar i telefon (som var objektet för luringen) och pensionärerna bara: Jaa, tack för idag, det var skönt, samma tid och plats nästa vecka?
    Tjejen bara stirrade på dem och man såg hur hon försökte berätta i telefon om vad hon just sett
    Jag tyckte de där som skrek "ur spår" och typ krockade med sina rollatorer i spåret verkade asroliga.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:27:32 följande:
    Nu sms:ade pappa. "Det är fars dag den fjortonde och det är inte så att du har varit lätt att stå ut med" 
    HAHAHAHA! Vilken skön pappa! En sån hade inte varit dum att ha ändå.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:28:32 följande:
    Det var skitkul. För det mesta. Gubben som går omkring med hörlurtar och diggar och sjunger "whos a sexy bitch" fick mig att krackelera i soffan. 
    Jag har såna sjuka fördomar bara.....jag har så svårt att tänka mig vilka verkliga pensionärer som skulle ställa upp på att vara med på sånt här. Jag tror de kallas "skådespelare" Drömmer........men jag är osäker.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:34:05 följande:
    Självklart. Men de finns. Jag hade en brukare en gång som var störtskön. 90 år gammal lät han mig spela radio i köket en gång när jag förtvivlat berättade att jag skulle svälja diskmedel och skära av mig halsen om jag tvingades lyssna på "swing it magistern" en gång till. När jag kom morgonen efter satt han i köket och åt gröt och spelade 2pac på högsta volym, gastandes "detta gillar ni ungdomar" samtidigt som han körde coola hiphop moves som hans barnbarnsbarn hade lärt honom när han lånade skivan. Åh vad jag saknar honom :´)

Nu drar jag, later. 
  • 2timearound

Maran o Jazza; Zchimlas far låter rätt intressant Tack för sköna skratt. Valkarna gungar fortfarande.

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-08 21:55:44 följande:
    Appropå vidrigt
    Läs speciellt soppreceptet
    Jag citerar T här:

"Faaan, man kan verkligen få mat att se ut som en massaker. Det ser ut som brottsplatsbilder."

Själv är jag mållös av äckel faktiskt.

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-09 08:21:53 följande:
    Idag skulle jag vilja knulla med en polack!
    Det vill inte jag. 

Morning  
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 08:50:55 följande:
    Hej jag vill ha hummer. 
    Idag kommer vår marockanske vän Fauzi och lagar god mat åt oss.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 08:56:06 följande:
    mmmmmmmmm I tanken åtminstone
    2timearound skrev 2010-11-09 08:52:48 följande:
    Idag kommer vår marockanske vän Fauzi och lagar god mat åt oss.
     Det låter gott. Jag vill också ha en marockansk vän!  Istället har jag en alban. Han lagar mat som luktar svett och äter apelsiner med mask i. 
    Fauzi gör mör kyckling med cous-cous och sesamfrön och plommon. Som man plockar från en tallrik som står mitt på bordet. Alla tar direkt från fatet. Mysigt. 
Svar på tråden The return of the Lolilla