Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-08 19:11:57 följande:
    Trolltråd. Tjejer bajsar inte. Det står i mitt förlossningsbrev. Samt att jag är besviken över att jag inte får föda med jeansen på. Barnmorskorna garvade åt det hela förlossningen. 
    Såg du tråden med hon som var så stolt över att hon sket när hon födde? *speachless*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-08 19:09:58 följande:
    Håll käften, skall du dö, eller?
    Jazza skrev 2010-11-08 19:12:46 följande:
    Han kanske kan sy ihop käften på dig?
    Men gud vad otrevlig du är. Ser du inte hur du låter?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:17:03 följande:
    Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag får panik. Hur ska jag kunna slippa bli avstängd?  *mailar min terapeut* 
    MISSA INTE inlägg #42. Bäst i hela världen.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-08 19:17:29 följande:
    OMFG, har du ingen humor, alls?   
    Nej. Det kan väl knappast komma som nån jävla överraskning så här sent i vårt förhållande? Du är den fula, feta roliga och jag är den trevliga, snygga smala. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-08 19:19:08 följande:
    Haha.
    VIlka dagar är det ditt program går?
    Nu är du bara långsökt. Jag skulle aldrig sänka mig så lågt som kanal5.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:19:54 följande:
    Jag kommer att se det ikväll. Och kanske dö. 
    Varför kollar du på sån skit? Ullared, Skånefruar, Kungarna från Tylösand och nu Böda Camping? Har du liksom inget filter?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:21:34 följande:
    Jag skrattar rakt ut och grapefrukten skvätter. 

Ja, det är visst inte bara Jazzan som har humor trots allt..........Drömmer 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-08 19:23:08 följande:
    Pensionärsjävlar går på fyran?
    Åhh! det har jag missat. Var det så roligt som det verkade? Jag blir lätt jävligt generad av sånt där och då kan jag inte kolla. 
Svar på tråden The return of the Lolilla