Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-09 09:02:41 följande:
    Och kalorisnålt?
    Spelar det nån roll? Det är ju gott. jag tror nog inte att det är speciellt farligt iofs. Kycklingen görs ju i ugn och cous-cous har relativt lågt GI. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-09 09:06:30 följande:
    Morron mänsklighet.

Jag kan bara beklaga att den här skithålan som man bor i saknar en indisk restaurang.

Vill ha kyckling Dopiaza, Karai eller Madras.
    Hej vad glad jag blev att du kom. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-09 09:08:53 följande:
    Jo...jag är ju en riktig glädjespridare.

Allt väl?
    Huvudet upp och fötterna ner. Durå?
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-09 09:11:33 följande:
    Samma lika....fast det är kallt som en isbjörns jävla rövhål.
    Jag har en snorkråka i näsan som vägrar komma ut. Trots att jag snyter och snyter. Vägrar pilla liksom.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-09 09:14:29 följande:
    Det är bara att gräva ut snorbobbisen.
    Nej. Den får sitta kvar tills den kommer ut av sig själv. Men det är jävligt irriterande. Den KÄNNS hela tiden på ett irriterande sätt.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-09 09:22:23 följande:
    Den ska krypa ut själv alltså? Då får du ha tålamod.
    Jag har typ inget tålamod alls.  
  • 2timearound

Hej Freddan har du sett att de har skakat liv i din "sämst-knullet" tråd igen?

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-09 10:10:28 följande:
    Aha, det förstås. Låt mig se...2timer står på listan, Jazza står på listan...sen står ett par namn till som jag inte kan tyda.
    Det enda jag vill veta är om jag är nr 1. Allt annat skiter jag i. Svara genast.
  • 2timearound

Den här frågan är helt absurd för mig. Finns det de som INTE har det?

OmröstningarHar ni matchande sängkläder?

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-09 11:00:52 följande:
    M C skrev 2010-11-09 10:57:03 följande:
    Jag levde i en illusion om att jag stog med där. Du har iallafall sagt att du är kär i mig en gång!
    (När jag sa att jag vill utbilda mig hela livet. BTW: jag ska läsa en kurs i industriell ekonomi till våren)
    Det här var skälet till varför jag inte ville uppge övriga personer på listan eftersom ni kvinnor inte kan hantera dem. :)
    Skit i det. Jag är ändå inte intresserad. *bekräftelsejunkie*
Svar på tråden The return of the Lolilla