• M C

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-04-04 11:41:13 följande:
    Är sjuk. Förkyld & värk i hela kroppen. Idag vankas det middag med mormor. Behöver jag säga mer?
    Usch, det är fan mest synd om dig!

Det är då mest elände idag tror jag.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-04 13:18:35 följande:
    du later som min mormor i värdsundergangs stämning (mongolerna tar över värden)
    Som vän av ordningen vill man då veta: varför just mongolerna? Är inte det lite före även hennes tid?
    Du kan väl hinta om att vi har passerat mongolerna, romarna o tyskarna och är numera på nördarna.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-04 14:14:07 följande:
    ja du, den som viste varför det!mongoler är otäcka odjur som luktar illa... jag har absolut ingen aning om varför.mongolerna och japanerna är tydligen dom onda som tänker ta över värden. 
    Jaha, det ska jag komma ihåg. Intressant val av motstånd med, inte tyskarna eller norrmännen utan asiaterna.
    Nu ska jag gå till FB och skriva en sak.
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-04 15:44:08 följande:
    Får era partners porrsurfa damer? 
    Det uppmanas tom.{#lang_emotions_sealed}
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-04 17:55:26 följande:
    hoppas ni är medvetna om att om era boys inte svara i telefon sa är han otrogen.. skaffa er ett självförtoende vill jag bara skrika at alla dessa tussis
    Boys?

Om min MAN inte svarar i telefon, då misstänker jag genast att han inte hör den.
    Men hey, tha'ts me.{#lang_emotions_dreamer}
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-04 17:59:17 följande:
    om min man inte svara mistänker jag genast att han skiter och är glad att jag inte är där eller han inte är där jag är...
    Det också.

Men å andra sidan, om man först går till otroheten så finns det nog fler saker bakom den misstanken.
  • M C
    lokisse skrev 2010-04-04 18:15:47 följande:
    det vansiniga är ju att det inte gjör det...bara själva grejen att en kille inte svarar i telefon är i stortsät samma sak som att han är otrogen..
    Finns folk till allt. Låter som att man känner andra som man känner sig själv.
  • M C

Ja, därför läser man bara max en sidan bakåt. Det jag undrar är: vem tycker vi själva verkar vara bästa ligget? Verkar som att alla föredrar kukar, det är därför jag undrar. Och NEJ, jag tänker inte starta en omröstning. Men det vore rätt ballt!

• M C
    Vik hädan skrev 2010-04-05 10:53:39 följande:
    Jag tror Bam eller Jazza. Helt enkelt för att de har mest erfarenhet både kvantitativt och kvalitativt (Marky Mark)
    Jag tror att du skulle vara rätt kul med.
Svar på tråden The return of the Lolilla