Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-11-11 11:59:52 följande:
    Fast jag tycker att en man kan vara vacker naken och kåt Skäms *pratar runt*
    Eller är det bara vi kvinnor som är fula nakna?! Skrikandes
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 12:03:07 följande:
    Fast jag har aldrig påstått att det finns något större värde i estetiskt tilltalande blygdläppar ()om man inte försörjer sig som porrmodell), jag bara konstaterade.
    Så porrmodeller har snygga alltså?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:03:32 följande:
    Tala för dig själv
    Jag är skitsnygg, din idiot. Jag pratade rent allmänt om er andra. Kvinnor.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:04:01 följande:
    Jag är skitsnygg naken. 
    HAHAHA! *glad* Klart du är, sexig säkert också.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 12:05:50 följande:
    Ingen aning, jag kollar inte på porr. Men jag förutsätter att det finns en större betydelse i hur man ser ut om man faktistk försörjer sig på sitt utseende.
    Men det är ju det här som är det svåra. Det verkar råda väldigt delade meningar om var som är "snyggt" eller tilltalande. Sen undrar jag också om att vara snygg därnere är samma sak som att man är het? Alltså att män tänder på en. Det kanske inte är samma sak faktiskt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 12:06:40 följande:
    En kvinna som står på alla fyra är oftast väldigt snygg.
    Nu får du för fan sluta. Jag är på jobbet.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:09:23 följande:
    Men jag har aldrig hört talas om en kille som träffar ett vidundertroll till fruntimmer och följer med henne hem i förhoppning om att hon åtminstone har en snygg fitta. 
    Hahahaa! Är det inte så att tio i tre ragg ser ut?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:15:38 följande:
    På tal om tio i tre ragg. Jag har varit HYSTERISKT kär i mitt tio i tre ragg i 7 år. Jag var fullkomligt dum i huvudet när det kom till honom. Han var inte ett skit intresserad av mig innan klockan 03 varje helg och jag fånlydde och trodde på allt han sade. I SJU år. SJU!!! Han var aldrig ett piss intresserad. För 4 år sedan flyttade han till sthlm och sedan dess har jag ju varit med Mattias. Jag har träffat honom ett par gånger av en slump och i helgen slängde han ur sig VÄSCHTA kärleksförklaringen a´la´ "Jag tänker fria till min flickvän men jag gör det inte om det finns en chans för oss jag kommer alltid att älska dig" WTF?? Vad fan är det? VA? SVARA? 
    Fuck that shit. Have som pride, woman..........Drömmer
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 12:20:40 följande:
    Innan jag loggar ut och börjar jobba igen vill jag bara för att det inte ska vara några missförstånd understryka att jag aldrig har sagt något om hur blygdläpparna ska se ut för att vara estetiskt tilltalande, bara att det antagligen bara är porrmodeller som behöver bryr sig. Jag skulle gissa att inte ens porraktriser behöver bry sig speciellt för att det ska bli för många andra faktorer som spelar in och då har jag inte ens nämnt verkligalivetsex som trots allt är det enda av ovanstående jag använder mina till.
    Gud var skönt att du klargjorde det här Gullan. Jag hade nog inte kunnat leva med ovetskapen..........
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-11 12:29:03 följande:
    Jag har svårt att glömma det där med fist sex och den där halvliter cocacola flaskan... Var den fylld eller var den tom? Och om den var fylld är det bättre än tom? Ska det vara kall eller varm vätska?
    Hmmm... nej jag får nog ta en paus och fika lite. 
    Mariohnym skrev 2010-11-11 12:32:33 följande:
    Inte jag heller. Jag tänkte på det när jag såg twilight. Hur fan kan hon ha sex med honom om hans hud är iskall? Hej UVI. 
    Dör lite på riktigt. Det kom kiss iaf........
Svar på tråden The return of the Lolilla