Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-11 11:34:43 följande:
    Kvinna, 
    *kvider* Kommer du inte ihåg vad jag sa om det här? Flört Eller var det ett trick?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:40:41 följande:
    Du får ha hur svårt som helst för mig. Då som nu. Alla kan inte älska varandra, även om det flesta faktiskt till slut brukar älska mig.
    Jag har älskat dig hela tiden. *easy*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:41:28 följande:
    Jag vet hur du känner för ordet  'kvinna'. Därför använder jag det när jag vill se resultat.
    Jag är The queen of Manipulation. Dina barnsliga knep har ingen verkan på mig.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:44:23 följande:
    Det tycker jag låter mycket klokt, fast jag kan vara lite flexibel om du vill.
    Åhhh fy fan. Det här är min bästa dröm.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:45:36 följande:
    Det är du själv som sagt att du lämnar singelspår när du tilltalas som kvinna.
    Ja. Det var naturligtvis ljug. För att du skulle fantisera om mig.
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-11 11:50:46 följande:
    Nu lunch. Pannbiff med stora mängder lök.
    Oversharing.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-11 11:52:22 följande:
    Ingen lök utan eld som de säger i kina
    Du ÄR verkligen full av gammal visdom Måste vara alla år och år av samlande..........Drömmer
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:52:39 följande:
    Den som fladdrar lite för mycket.
    Enades vi inte om att de inte kunde fladdra för mycket? Att alla var snygga när man var kåt? Eller var det bara jag som ville tro att det var så?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:56:46 följande:
    Nej, de kan säkert inte fladdra för mycket, men fladdra kan de väl ändå. Och jag lägger absolut ingen värdering i det.
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 11:56:41 följande:
    Om de var snygga skulle de inte behöva vara dolda.
    Nu känner jag att jag MÅSTE säga att jag inte har fladdriga. Sådetså.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:57:50 följande:
    Om en blygläpp är snygg eller inte är väl ändå skitsamma? Det viktiga är att väl att den är funktionell?
    Och det ska man behöva säga till ingenjören alltså.........
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 11:58:28 följande:
    jag tror att vi enades om att det inte finns snygga undeliv men att detz inte gör nagot om man är kat
    Fast jag tycker att en man kan vara vacker naken och kåt Skäms *pratar runt*
Svar på tråden The return of the Lolilla