Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-18 11:46:37 följande:
    Fan vad elaka ni är!!!!!
    Har jag glömt att svara på nåt av dina "viktiga" inlägg eller?  

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 11:51:59 följande:
    NEJ Ni är elaka mot varandra när jag har en from och mysig dag!  
    Det är så jaz och jag visar kärlek. Vi vet inget annat sätt. För det vore äckligt, tjej-kärlek liksom. 

Anmärkningsvärt vilket fantastiskt resultat jag får varje dag när jag bara anstränger mig lite. Sjukt snygg är jag nu. Jag har helt snöat in på tighta jeans, mina favvo.boots och en lång lös tunika. Så jag har olika versioner av det nästan varje dag, har massor av varianter.

Idag har jag blå jeans, lös tunn vit tunika med linne under och en svart bohemisk scarf med bollfrans och stora röda och rosa rosor. Sen har jag min stora jordgubbe på ett långt halsband och en liten jordgubbe på mitt armband. Också svarta stövlarna förstås.  

*fnissar åt den överflödiga informationen*  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-18 12:04:35 följande:
    Som du brukar säga...

bla bla bla jordgubbe bla bla bla,

det var vad jag fick ut av det
    BULLSHIT *hostar* Du fantiserar så jävla mycket om mig nu, undrar hur snygg jag är eg och om jag verkligen har så tighta jeans som jag påstår, och isf hur min rumpa ser ut i jeansen Fuck off dousch......

Jazza skrev 2010-11-18 12:04:48 följande:
    Jag vet ett annat sätt, men du är inte min typ

Outiften låter snygg, hoppas det kommer in nån fining i butiken, så det inte bara slösas bort
     Du menar typen som lägger upp sig? Nej, precis, den typen är inte jag....

Nu drar jag! Later people. 
  • 2timearound

Synd att freddy lär min kommentar ligga helt platt....... kunde blivit kul. But I´m over it.

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 13:59:03 följande:
    2timer: förstår du danska?
    *skäms*

Tyvärr mycket dåligt, jag känner mig som en komplett idiot varje gång jag får be dem prata riktigt långsamt och tydligt. Ännu värre är det när det inte går och jag får be dem prata engelska. *pinsam*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-18 14:19:43 följande:
    Vad är det jag ska kommentera?
    Bygones.
    Mariohnym skrev 2010-11-18 14:18:51 följande:
    Jag förstår inte danska. Jag tycker att det låter helt vansinnigt när danskar pratar. En gång på gymnasiet åkte vi på "studiebesök" till en dansk gymnasieskola eftersom "vi tillhör öresundsregionen och ska lära oss vilka möjligheter vi har att söka vidare på andra sidan bron efter studenten".....3 timmars förklaring av det danska betygssystemet på ren rotvälska. Jag hade så ont i huvudet att jag var tvungen att köpa öl i pausen. 
    Trodde det var obligatioriskt för skåningar att kunna danska. Obestämd
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 14:27:10 följande:
     ger mig utåtfitta
    Det här tycker jag är skitäckligt när ni säger
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-18 14:36:54 följande:
    Jag tror det är en catfight på gång i en annan tråd mellan Marion och nån mer... :)
    Hahahahaaaa! ja hon älskar när man klappar henne på huvudet, det lilla mongot.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 14:42:17 följande:
    För mig är det värsta när jag ber dem prata engelska & jag inte ens då förstår vad de säger...eftersom det är dansk engelska. Det ÄR skillnad vill jag lova.
    *bryter ihop*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 14:46:20 följande:
    Man dricker 25 stora starka och försöker sätta dit prickarna över A och O men man kan omöjligt komma på hur fan man gjorde för att lyfta pennan från pappret.
    Hahahahahahhahahahaaaaaa!
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 14:46:31 följande:
    Jobbade för en dansk koncern innan & det var sannerligen katastrof när vi skulle prata med varandra. Särskilt IT supporten *suckar*
    Tur att kärlekens språk är universiellt dårå...........Drömmer
Svar på tråden The return of the Lolilla