Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-18 14:52:19 följande:
    För övrigt bör ALLA läsa David Batras "den som inte tar bort luddet ska dö". Jag sträckläste den på pappas 49 årskalas och skrek av skratt och slängde mig fram och tillbaka i skrattplågor så att mormor blev arg. 
    Den har jag, askul
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-18 14:53:00 följande:
    Den har jag, askul
    Fick den av personalen. De kanske tycker jag behöver mer humor? Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 16:28:10 följande:
    *dricker varm chokladmjölk*
    *inventerar smycken*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 16:46:22 följande:
    Skickar svaret i mail. 
    Vaa?! *sur*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 16:49:16 följande:
    Tycker inte att vi behövde ta förnedringen här och skriva "Nej" öppet inför alla. 
    Ok. *glad*

Trodde du försökte undanhålla mig vital information, blev helt illamående.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 16:51:44 följande:
    Aldrig. Jag berättar allt för dig. Utom att jag kan spy i stämmor. Du blir så känslig då. 
    *iggar*

Det här spelar de på radion nu. Bra!

">

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 16:56:52 följande:
    Vad ska jag laga till middag idag? Nåt snabbt och lätt.  
    Det enda jag kan nu är torsk med äggsås........
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-18 17:02:29 följande:
    Jag är lite besviken över "Livskris"-tråden.. trodde den skulle utvecklas häftigare.. jaja det kanske blir mer fart när/om TS kommer in
    Jag puffade igång jfsebastian lite, men det var mest för att få stöd, jag visste ju att han skulle tycka som jag (=bäst).
  • 2timearound

Jag har asont i huvudet. *ojar mig*

• 2timearound

Vad gör ni era lama apor? Jag stänger och har tråkigt. Det ligger apelsiner i en påse och tittar på mig. De ser jättegoda ut och vill bli uppätna. Men jag VET att den sekunden jag börjar skala en så kommer det komma in en kund och då kommer jag ha apelsinjuice över hela händerna.

Svar på tråden The return of the Lolilla