Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:54:37 följande:
    Är ingen fan av porr. Faktiskt.
    Även om jag var det skulle jag inte våga surfa på porr. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:56:46 följande:
    *asgarvar*

Fy fan...att glömma låsa toadörren är en av mina nojor
    Min värsta noja är nog att stoppa in kjolen i stumpbyxorna och sen gå ut. *panik*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 22:58:27 följande:
    För att T skulle komma på dig?
    Nej, verkligen inte. Supporten.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-17 23:00:00 följande:
    Du kan ju inte surfa porr på jobbdatorn
    Jag VET att den dagen jag klickar på nån jävla porrlänk kommer datorn att bara "bbbbrrrrrrrrrrrrrrrrr" och säga godnatt. Sen måste jag skicka in den till supporten som lyckas starta senaste session och PRESTO there it is........ jag bara vet det.
  • 2timearound

Nu mina sköna bönor är det sängen. Natti natti

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 09:09:00 följande:
    Finns det Tena för män?
    Gummisnodd?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 09:11:15 följande:
    Hej, jag testar skor med hög stilettklack och inser att jag endast kan vara snygg om jag får tillfälle att stå blickstilla. *har blivit gammal* Ni då? 
    Jag sitter i myskläder med håret i en flottig svans. Funderar på vad jag ska göra. Känn dig fri att beordra mig omkring om det är något, själv är jag lite handlingsförlamad.
  • 2timearound

Jag har redan hunnit engagera mig i en mans livsöde, och skrivit ett inlägg som var typ en A4, så nu är jag helt slut. Kommer inte orka skriva till er i dag......

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-18 09:15:13 följande:
    Vem hjälper du helst, en man eller kvinna?
    Jag drar till män som en fluga till en sockerbit..........  

Nä, det spelar väl ingen roll? Det är ju situationen jag engagerar mig i.
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 09:15:56 följande:
    Var håller du till & har blivit snäll?Förvånad

Jag vågar inte visa........Obestämd jag har nog "överengagerat" mig lite.............*gömmer mig*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 09:17:08 följande:
    Jag funderar på att baka scones och koka te. Om vi hade varit grannar hade jag beordrat in dig! Jag har 4 stora mysfiltar och bara en mysperson hemma
    Oh gud vad jag vill krypa upp i din soffa under en filt och bli serverad te just nu.........*suckar*
Svar på tråden The return of the Lolilla