Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-18 20:16:37 följande:
    Vadfan GÖr ni?
    Tjuvläser
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

När går det där programmet "så mycket bättre"?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-18 20:27:59 följande:
    Lördagar 20,00
    Aha. Tack. Vilken jobbig tid.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-18 20:46:08 följande:
    Ja, ni kan klara det.... Suck, Mfern sitter och jobbar massor, blir aldrig klar så vi kan se film.
    Jag har haft en sån överraskande trevlig mailkonversation hela dagen. Ibland är inte folk som man tror.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-18 20:49:05 följande:
    Oh, berätta!
    Jag har haft rät mycket fördomar om den här killen, men han är jättetrevg och intressant. Ska bli spännande att se om det kan bli lite fajt när vi inte är så överrens om saker längre. Jag brukar inte tycka att han har rätt när ag snubblar över honom i formet eller jo, ibland har det hänt. Jfsebastian heter han.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-18 20:52:45 följande:
    Jag har haft rät mycket fördomar om den här killen, men han är jättetrevg och intressant. Ska bli spännande att se om det kan bli lite fajt när vi inte är så överrens om saker längre. Jag brukar inte tycka att han har rätt när ag snubblar över honom i formet eller jo, ibland har det hänt. Jfsebastian heter han.
    Haha! Märks det att jag är på bärbara eller? Värdelös......
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-18 20:54:28 följande:
    Ja, vad kul! Jag såg hans kommentar i Livskristråden. Jag tycker rätt ofta att han kommer med vettiga grejer, faktiskt.
    Mmm.....jag länkade den tråden åt honom för jag visste att han skulle bidra bra. Men annars har jag mest sett honom härja runt i sexforumet.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 21:22:12 följande:
    Det har hänt mig också. Han är inte alls så läskig som man kan tro
    Haha! Nej, verkligen inte.
  • 2timearound

Nuär jag här

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 21:51:23 följande:
    Och du som inte inboxar främmande män
    Drömmer Idag var visst ett undantag............
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 22:02:34 följande:
    Roa mig! Vet inte vad jag ska göra...orkar inte göra något
    Jag är fortf på min bärbara så jag är lite slow. Hur mycket behöver man göra kl 22? Kan man inte bara jiddra lite och sen gå till sängs?
Svar på tråden The return of the Lolilla