Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-18 10:26:07 följande:
    Är du en livsnjutare Semp?

Tycker du verkar ha det så mysigt alltid, lagar mat, bakar...bara mys
    Det tycker jag också. Han verkar ha det så fint. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-18 10:28:08 följande:
    För full, blev lite carried away där.
    Det kan du nog behöva. Let your hair down.......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-18 10:38:57 följande:
    Det lustigaste av allt är att du går in och känner att du måste tala om att du inte är WT
    Ja, det var lite kul faktiskt.
  • 2timearound

Suck Freddan...... nu blir det bråk.........Drömmer

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-18 11:10:44 följande:
    Va? Jag ska inte bråka. Jag spelar julmusik och pysslar. Och allt kretsar ju kring mig. 
    Jag kallade Freddan för jävligt inställsam i en tråd. *väntar på smisk*
  • 2timearound

En svag, men ändå helt distinkt röst börjar göra sig hörd i mitt bakhuvud. Obestämd Den tycker att jag borde göra mig vacker och gå till jobbet...........

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-18 11:44:11 följande:
    Stänger inte ni 18?
    Nej, 19. men jag tar bara av min min fula Jazza-mask så är det klart. Jag hinner, no worries. 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-18 11:46:24 följande:
    Skitäckligt att du behöver ha den på dig för att komma i stämning på dina onanimorgonar.
    Jag vill ju vara snäll.....du har ju klippt och klistrat så fint hos Samhall. 
Svar på tråden The return of the Lolilla