• M C

The return of the Lolilla

Det värsta med halsfluss tycker jag är provtagningen. Jag kräks fan varenda gång. *lider med 2timern*

Nu: dagens mest idiotiska uttalande:
    www.familjeliv.se/Forum-5-66/m51491116.html
     Bibeln har inga motsägelser! /papi jo

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-06 09:10:28 följande:
    Det värsta med halsfluss är själva flussen. Sist jag hade det blev jag inlagd i flera dyg, kunde inte svälja mitt eget saliv och hade 41,2 i feber, trots penicillin*värst*Papi Jo är... ja... alltså.... urr
    Usch! Jag har aldrig haft halsfluss, har bara varit på provtagning flera gånger. Det kanske förklarar varför jag inte känner till hur illa det är.{#lang_emotions_dreamer}

Ja, Urr är ett bra ord.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-06 09:13:27 följande:
    Fortfarande sjuk. Men godmorgon på er andra.
    Godmorgon gumman, hur är det egentligen?

*funderade ett tag hur man stavar egenklien* Jag är FL-skadad.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-06 09:21:02 följande:
    Jag har fruktansvärt ont i halsen, men idag har jag försovit doktorstiden så jag får avvakta till i morgon och se. Jag ska iaf tillbringa dagen ensam hemma med inspelningar av top model 13 och brothers and sisters, so all is not bad.
    Det är roligt att klä om fåtöljer! *pushar lite*
  • M C

Hur är det möjligt att ni har munkavle? Ni babblar ju som en skock hönor!

• M C
    SimplyTheBest skrev 2010-04-06 09:57:35 följande:
    Pratar lite mindre med kollegorna (ja, jag jobbar ändå idag) än vanligt då jag hostar när jag pratar.
    Du är knäpp. När man är sjuk sak man vara hemma, annars smittar man ju ner alla andra!
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-06 16:47:47 följande:
    2tajmern, vi har ju sagt att du kan berätta vad som helst för oss, du behöver inte vra anonym: www.familjeliv.se/Forum-4-46/m51800394.html
    Är det något nytt att folk luktar fiski puppan?
    Känns som att biologin inte var så välbesökt som skolan kräver. Fitta ska lukta fitta och ingen jävla sommaräng!
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-06 16:47:45 följande:
    Ja, det reagerade jag på. Det är fan barnmisshandel att hålla på sådär!

När jag var liten var den en kvinna som inte var så noga med dörrarna när hon knullade diverse karlar. Hennes dotter hade inte en chans, hon hamnade i dåligt sällskap innan hon var 12 ens.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-06 16:56:00 följande:
    Fast jag luktar inte fisk i fittan, jag har nog en väldigt neutral doft
    Men du luktar höna hoppas jag, man förstör den med tvål och sånt.

Alltså, renlighet, vanlig jävla renlighet, är inte samma sak som att det inte ska lukta alls. En del får ju nippran med tvål och det blir etter värre med tvål. En del får inte lära sig att ducha/städa kisseriet varje dag ens, de stinker fan dö fisk.

Men hur svårt ska det vara liksom? *pekar på lukttråden* Så illa är det inte om du har grepp om vanlig hygien!
    Antingen har hon fått en sned syn på hur det ska vara eller så har hon inte grepp om vanlig hygien.
    *hmpf*
Svar på tråden The return of the Lolilla