• M C
    Vik hädan skrev 2010-04-05 11:06:18 följande:
    Ja jag är bra i sängen men jag är för ödmjuk och anspråkslös för att nämna mig själv
    Ändå vet jag om det? Märkligt.

{#lang_emotions_innocent}
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-05 11:13:01 följande:
    Iggar ni mig era häxor? Blääääääää!  www.familjeliv.se/Forum-5-122/m51774093.html
    Såg du att typ 93% av alla inte gillar den?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-05 11:21:49 följande:
    Men dom e bara AVENSJUKA!!!
    As if...
    Den ser ut som något man får ur äggen på ICA - ni vet de där karamelllådorna i entren?
  • M C

*läser förskräckt om ofredande av oskyldiga lamm*

Vojne vojne!

• M C
    psychocandy skrev 2010-04-05 16:26:30 följande:
    Är råttfärgat hår inne i år eller?
    Ja. Fast mitt är gråsprängt.

Men när det blir en sån grej att man måste starta en tråd om det??? Var är världen på väg?
  • M C
    Ökänd skrev 2010-04-05 16:45:19 följande:
    Funderar på att starta en tråd..."Vi som låter sniphåret växa ut"Vad tror ni?
    *röstar för förslaget*
  • M C
    Mariohn skrev 2010-04-05 19:23:50 följande:
    För helvete. Jag ska ALDRIG förlova mig om man ska se ut på detta viset om nävarna.  www.familjeliv.se/Forum-5-122/m51774093.html
    Den har vi länkat in här förut, ett fint ex som tål att diskuteras.
    Ful i förnamn, Somstryk i efternamn.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-05 20:02:11 följande:
    Hade inte pankakan frågat vad som sagts i tråden för att hon inte orkade läsa ikapp och någon hade svarat henne i stil med läs i kapp lata slyna och blivit varnad eller att inlägget togs bort. Kommer inte ihåg att det för höll sig så, men det är något som säger mig att detta har hänt här i den förra tråden.
    Ja, så minns jag med.
    Vi har fått släng på tasken för det vi gör i trådar som inte är uttalat våra. Men här får vi bara gröningar. Förra tråden låg ju i allmänna forumet, där är det enklare att få däng.
Svar på tråden The return of the Lolilla